Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
En liten önskan... När ni mailar bilder, skriv gärna vad ert bt-nick är så vi vet vem som är vem :) Inte så lätt att vet vem som man har fått bilder av annars :)
Har alla majbrudar slutat surfa?
kattkatt
Ert bröllop i Frankrike låter jättemysig och underbart !!
Jag är ju inte med på maininglistan - men det skulle vara jättekul att se bilderna från ert bröllop om du lägger upp dom här på BT.
Grattis till er båda !!
kattkatt: Nej, man har väl inte slutat surfa, men eftersom man nu är gift så läser man nog mest och ger lite tips i andra trådar...
Absolut inte. Nu när jag är fru har jag erfarenhet av bröllop och kan vara till hjälp. Sen är jag lite nyfiken av mig och vill veta hur det går för alla andra här inne.
kattkatt: Låter som ni har haft en det underbart i Frankrike. Grattis!
Jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn, därav frånvaron. Men visst är det svårt att slita sig från detta ställe.
Helgen som var tillbringade vi på Klockargården i Tällberg. Vi lämnade dottern hos mormor och firade en liten bröllopsweekend på tu man hand i minisvit med öppen spis, bubbelbad på rummet, utsikt över Siljan, jättegod mat och massa gott dricka, vackra omgivningar - underbart härligt!! Välbehövlig avkoppling minst sagt.
Nu har jag skickat lite bilder på mailen.
Nu är jag mätt på bröllop! Det var underbart, helt underbart, men nu är det gjort och ska inte göras om! Nu ska jag njuta av att vara gift med min fina man! Det är helt klart en häftig grej att VARA gift, inte bara att gifta sig! Nu ska vi leva lyckliga i alla våra da´r! Men jag kan väl inte låta bli att titta in här ibland ändå...
håller helt med dig maja-bruden
älskar arr vara gift o tackar djupast för allt stöd härifrån alla er!
men nu är det dags att vårda sin man vi ses kanske då o då
kramar i massor !!
Bye, bye girls.
Jag är fortfarande inne här på BT flera gånger om dagen men då bara på mina favorittrådar. Kommer att lägga min "story" på giftas berättelser när fotografen lagt upp lite bilder på oss.