• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • FiaMia

Vill också passa på att säga hej då till alla och tacka för denna underbara tråd med massor av tips och råd! Tack alla!!

Kommer fortfarande att kika in då och då... kan ju bara inte låta bli!
    Lovar att återkomma med länken till fotografen så fort våra bilder är upplagda!

Ha det gott alla nygifta majbrudar - Amor Vincit Omnia

• lillabunny

Tack säger jag också för alla råd, tips och stöd under tiden innan bröllopet! KRAM på er allihop!

• Lapinette

Hi, hi...kan inte låta bli att gå in här ändå. Är alla lyckligt gifta nu? Känner ni någon skillnad mellan ogift och gift?

• msbine

Stor skillnad mellan att vara gift och ogift :) Det känns som om man har blivit nyförälskad en gång till liksom :)

• Mopedvin

"Vi kan nu visa inför andra hur mycket vi betyder för varandra" håller jag INTE med om! Det känns mest inför varandra. Sen längtar man ju efter tillfällen då man får säga "min man", eller sitt nya efternamn

• Mopedvin

SKickar lite kort på mailinglistan idag, vissa av dem är efter vigseln då vi knäppte i kapellet.

• Lapinette

katt katt - ska in och kolla på er under dagen!!

Själv så känner jag inte så där jättestor skillnad på att vara ogift eller gift. Vi är som nyförälskade från och till i alla fall. Men det är otroligt att höra honom säga "min fru"!!!

• Telan

kattkatt: Jättefina bilder!

Jättekul att få se bilder på er alla som man pratat med nu under ganska lång tid. Alla har varit såååå fina!

Jag trodde inte att det skulle bli nån stor skillnad att vara gift eftersom vi varit tillsammans så länge, över nio år, men det är det. Förrutom att vi också blivit nyförälskade så känner båda ett lugn och en trygghet på nått sätt som inte fanns där förrut. Märklig känsla eftersom man trodde att man var trygg i sitt förhållande även innan, men det har blivit mer "tyngd" i det nu. Nu svamlar jag kanske så att ingen förstår men det är svårt att förklara.

För övrigt så passar jag också på att tacka alla för trevliga pratstunder och alla tips och råd. Jag kommer säkerligen att titta förbi här lite titt som tätt även i fortsättningen.
    Annars så sa vi väl att vi ses på Familjeliv snart?

• Mopedvin

Telan - tack! JObbar på det där med familjeliv... JO kommer nog att hålla till här lite grand. Har dock ingen annan tråd som jag håller till i... letar efter en som kan passa

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!