• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Too Be  gift nu

Roffan
    Jag får väl vara TooBe tills festen är avklarad - sen får jag väl bli "has been"

• Too Be  gift nu

..eller blir det kanske "have been"

• roffan

Tycker att du ska byta till "I am" eller "I did it" Låter så filosofiskt! :)

• Too Be  gift nu

roffan
    Hrm, jag kanske det - kan ju trycka upp tröja med "i did it", sen får folk själva undra vad jag har gjort:)

Kanske ska vänta tills jag har kommit in i kläderna med att kalla min älskling för "min man".
    Mina jobbakompisar skrattade gott när jag berättade vad jag och min SAMBO hade gjort i veckan idag på jobbet:)

Hur många timmar är det kvar nu förresten?

• roffan

16,5 timmar!!! Och nu har jag duschat och rakat benen :) Allt klart och svärmor kommer om 5 minuter..!

• Too Be  gift nu

Oh, så spännande - kul att man kan hänga kvar här och vara med i andras förberedelser så man inte får abstinens:)

Ha det nu så jättebra och stort GRATTIS i förskott !!

• roffan

Tackar ödmjukast! :) Wish me luck... Hoppas att vädergudarna har överseende med Växjö imorgon. I alla fall Gårdsby :)

• Too Be  gift nu

Då håller vi tummar och tassar här hemma imorgon - man kanske kan köra en omvänd regndans:)

• Maja-bruden

FJORTON TIMMAR OCH EN KVART!!! Jösses, jag tror jag blir salig...Allt känns oförskämt bra! Jippi!

Jag vill bara dansa runt och berätta för alla människor: jag ska gifta mig, jag ska gifta mig, jag ska gifta mig! Jag ska bli min mans fru och han ska bli min äkta man!!! Livet är underbart!

• msbine

Grattis till alla er som gifter er idag!

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!