Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Roffan
Jag får väl vara TooBe tills festen är avklarad - sen får jag väl bli "has been"
..eller blir det kanske "have been"
Tycker att du ska byta till "I am" eller "I did it" Låter så filosofiskt! :)
roffan
Hrm, jag kanske det - kan ju trycka upp tröja med "i did it", sen får folk själva undra vad jag har gjort:)
Kanske ska vänta tills jag har kommit in i kläderna med att kalla min älskling för "min man".
Mina jobbakompisar skrattade gott när jag berättade vad jag och min SAMBO hade gjort i veckan idag på jobbet:)
Hur många timmar är det kvar nu förresten?
16,5 timmar!!! Och nu har jag duschat och rakat benen :) Allt klart och svärmor kommer om 5 minuter..!
Oh, så spännande - kul att man kan hänga kvar här och vara med i andras förberedelser så man inte får abstinens:)
Ha det nu så jättebra och stort GRATTIS i förskott !!
Tackar ödmjukast! :) Wish me luck... Hoppas att vädergudarna har överseende med Växjö imorgon. I alla fall Gårdsby :)
Då håller vi tummar och tassar här hemma imorgon - man kanske kan köra en omvänd regndans:)
FJORTON TIMMAR OCH EN KVART!!! Jösses, jag tror jag blir salig...Allt känns oförskämt bra! Jippi!
Jag vill bara dansa runt och berätta för alla människor: jag ska gifta mig, jag ska gifta mig, jag ska gifta mig! Jag ska bli min mans fru och han ska bli min äkta man!!! Livet är underbart!
Grattis till alla er som gifter er idag!