• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Josse82

grahn06

GRATTIS!!! hoppas er resa blir toppen:)

Och GRATTIS ALLA ANDRA som gift er i helgen

• msbine

3 dagar kvar nu till man är fru... Nu börjar nerverna komma igång... Men allt är klart och fixat, men ändå e man lite nervis för att något ska gå fel... Suck...

• FiaMia

msbine: Själv var jag också jättenervös innan... men även om inte allt riktigt blir som man tänkt sig så spelar det ingen roll. Det blir ändå en underbar dag, jag lovar! Lycka till!

• mia_maj2006

Mina första gäster kom igår, det är riktigt nära nu.

Ikväll är det fest och m2b är väldigt trött efter sin svensexa det blev nog rätt så många öl igår...

• lillabunny

I övermorgon är det dags, var och hämtade ringarna igår, de blev jättefina! Sen blev det en tur till slottet och lämna festprogram etc. plus inhandlande av morgongåva till blivande maken. Ska bli så roligt!

• FiaMia

Sitter här med alla bilder från fotografen... Hur ska man kunna välja?! Alla är ju superfina! Vilka problem man har!
    Har i alla fall valt ut vilken bild vi ska ha i tidningen och vilken vi ska ha till tack-korten!

Har ni mycket kvar att fixa med ni som gifter er i helgen? Eller njuter ni bara nu? Lycka till allihopa, ser fram emot fler bilder!

Telan: Vill du ändra min mailadress på mail-listan? Min nya är maria.sjostrand@boras.se
    Tick Tack!

• pirr i magen

Vad fina ni var Fia-Mia !! Jag har inte så mycket som jag kan fixa själv faktiskt. Det som är kvar att göra är sådant som jag har lagt ut på andra människor. Vi åker mest runt å kollar läget å ringer å ser hur det går för dom så det är skönt. Ikväll bjuder min bästa kompis å hennes sambo oss på god mat. Så slipper man fixa med det. Lite lyxigt det här.

• lillabunny

I morgon smäller det! Ska hämta kläderna och fixa med lite annat smått under dagen! Ska bli så kul!

• msbine

Imrogn är det dags! Har fixat det sista nu och ska nu bara sitta och ta det lugnt i soffan med en kall öl och slappna av innan man ska försöka sova... Det börjar sjunka in nu att det faktiskt är dags imorgon :)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!