Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
roffan
Det var skönt att inte ha fjärilarna i magen längre, men jag önskar att jag kunde göra om det en gång till så det är lite trist att det redan är gjort, men man har ju alla minnena, kort, video och sin fina ring att titta på:)
Sedan har vi fest för våra vänner och släkt den 17 juni - så helt slut är det inte än:)
ToBee: Gifte ni er i hemlighet? Kul att planera fest också!
Jag är lite smålullig på champagne, inte bra att var inne påBT då!
roffan
Nej, vi tänkte först göra det - men det höll i ungefär 10 minuter efter tolvslaget på nyårsafton så hade min man:) ringt till sin bror och berättat:)
Nej, eftersom våra föräldrar inte fick vara med så är det mest för deras skull - dessutom trevligt att ha en fest med dom närmaste av vänner och släkt.
Dock blir det ingen jättefest utan lite god mat, trevligt sällskap och en stund att ha kul med alla på en gång:)
kattkatt
Skål på dig då;)
Tänk vad sentimental du kan bli !
En gång lite på sniskan så blev jag på shoppinghumör efter att ha varit på BT och handlade vad jag då tyckte var jättenödvändiga saker:)
Vad var det du tyckte du behövde? :)
Jaaa, åå kääär ...i mina nya naglar..
Tre uppsättningar halsband och öronhängen - så man kan välja förståss:)
Sedan flugor till hundarna som det då var helt klart att dom behöver ha på vår fest:):)
Tror dessutom att jag köpte organzapåsar - vi som bara ska ha en liten fest och inte ens ska ha några gåvor till gästerna:)
kattkatt
Åh, jag kan riktigt se hur fina dina naglar är - helt plötsligt går man runt och viftaqr med händerna:)
Jag själv tog precis bort mina:(
Jag har aldrig haft långa naglar i mitt liv och fastän dom var dösnygga så var jag helt handikappad med dom:)
Så nu är det tillbaka till korta stumpar igen:)
Korta stumpar ger en livet tillbaka! Även om det var kul att glänsa ett tag! :) Blev också trött på lösnaglarna efter tre veckor.
Känn dig fin, kattkatt! Kul med lite champagnefärgad lycka så här på fredaagskvällen!
Klart att du måste ha lite att välja på, ToBee! :) (Ska du byta nick nu, eller vad ska du bli härnäst? :) )