• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • mia_maj2006

Bara två dagar kvar för många av er. Själv ska jag ägna helgen åt att städa, packa (kom på att det faktiskt är 5 dagar vi ska bo hos mamma och pappa och man behöver ha med sig en hel del), titta på ESC med kompisar samtidigt som vi fixar det sista med programmen och menyerna, förhoppningsvis göra en sista träningsrunda inför Vårruset, rita upp bordsplaceringen på de stora papper jag köpt och allmänt se till att allt som ska fixas är fixat.

• karres 76

För mig är det bara 2dagar kvar! Det är så spännande. Jag ska iväg till skolan nu och skriva prov om litteraturhistoria. Har mycket svårt att fokusera. Men det blir mitt skoluppdrag som en Olsson. På måndag har jag bytt namn och kan ta nya tag. Ha det bra allihopa!

• mia_maj2006

karres 76: Imponerande att skriva prov idag, lycka till!

Själv har jag svårt att koncentrera mig på jobbet och då är det ändå en vecka kvar. Men alla vet om jag ska gifta mig så de har överseende med att jag inte är lika på hugget som vanligt. Nästa vecka jobbar jag bara måndag-tisdag sedan är det bröllop för hela slanten!

• Telan

mialisa: Grattis i massor både till bröllopet och "kulan"! Vad roligt!
    Mitt troll blev också till på första försöket, idag är hon lite över två år. Efter bröllopet ska nog föröka få till ett syskon.

Igår hämtade jag ringarna. Guuud så fina de är! Jag vill ha dem på mig NU!! Och äntligen sitter förlovningsringen på rätt finger igen.
    Annars tillbringar jag kvällarna med att embossa monogram på våra vigselprogram. Helgen kommer att gå åt till att städa och pyssla med det sista. Nästa vecka börjar ju släktingarna droppa in, varaav flera ska bo hemma hos oss så då vill man ju ha det hyfsat snyggt där hemma. Dessutom vill man kunna umgås med dem och inte hålla på med så mycket bröllopspyssel sista veckan. Målet är att allt ska vara klart senast tisdag.

• Telan

mia-maj2006: Samma här, fokus är något vridet från jobbet. Jag ska bara jobba måndag nästa vecka, sen tänker jag vara ledig resten av veckan.

• annaglitter

Hjälp!!
    Nu går det fort!!
    27 maj...*iiiiiiihhhh* :D

• lillabunny

Jobbar onsdag och torsdag, har försökt ta semester, men fick avslag! Typiskt! Ska försöka byta pass så jag hinner med i alla fall!

• msbine

Bara en vecka kvar tills den stora dagen och jag har precis storbråkat med min mamma... Om en så löjlig sak som att min pappa ska hålla första talet (han är ej min biologiska pappa, men har varit med sen jag var under ett år som min pappa, då min riktiga pappa dog innan jag föddes), det tycker hon att hon ska få göra eftersom hon är (enligt henne själv) min enda riktiga familj. Att jag alltid har varit pappas flicka och står min pappa väldigt nära spelar henne ingen roll. Bara för att hon inte tycker om honom längre (de flyttade ifrån varandra för 12år sedan) så får ingen annan göra det heller typ... Fattar inte varför hon inte kan inse att det är VÅRT BRÖLLOP och inte en popularitetstävling mellan henne och pappa....
    Flåt för att jag skriver här och tjurar, var bara tvungen att skriva av mig lite...

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!