• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • msbine

Är inte heller nervös längre, var det dock för två veckor sedan. Allt är klart nu och nu bara njuter man av tiden som är kvar tills det är dags :) Tror dock att man kommer att bli lite nervös den dagen det verkligen är.

• Lapinette

Har inte heller varit nervös och i helgen gjorde jag det sista. Stod igår och packade kassar med saker som vi ska köra ut till Mariefred på fredag så allt är verkligen klart!

Men nu är det för mycket som händer på en gång för min lilla hjärna.

Har nu kollat in säkert 5 olika väderprognoser för helgen. Det ser inte bra ut!

• msbine

en liten fråga... Hur gör ni andra med tal? Ska ni hålla något tal till er blivande? Jag tänkte hålla tal till min blivande, har skrivit fyra olika varianter, kan inte bestämma mig för hur jag ska lägga upp det liksom... Hur gör ni?

• FiaMia

Chessie: GRATTIS!!! Låter helt UNDERBART!!! Hoppas att vi fåt kika på lite bilder också?

Själv börjar jag också bli lite smått nervös... blir inte bättre utav att alla frågar en hela tiden om man börjar bli nervös heller!
    Bara 5 dagar kvar...

• Lapinette

msbine - skrev på ett tal redan i höstas som jag hade tänkt att låta toastmastern läsa upp men har nu ångrat mig och kommer inte ha något tal. Jag skriver istället en kärleksdikt i kortet som jag ger tillsammans med morgongåvan. Vet att han skulle uppskatta det så mycket mer.

Vi kommer dock att hålla ett kort tacktal på 3 språk under middagen. Har anmält talet till vår toastmaster!

• mia_maj2006

Ejlis: Vilket underbart "Sagan om ringen" bröllop. Jag hoppas att vi får lika bra väder som ni hade. Precis som Lapinette är jag nervös för dåligt väder. Vi ska ju dessutom vigas utomnus.

• Telan

Nu har jag precis varit och lämnat in våra förlovningsringar. På onsdag ska jag hämta ut dem alla. Ska bli spännande att se resultatet med alla ringarna.

Jag kommer inte heller att hålla något tal till min blivande, men funderar precis som Lapinette på att skriva något vackert till morgongåvan. Min blivande tycker inte om att bli "offentligt uppmärksammad" utan skulle nog uppskatta att det blev mer privat.

• msbine

Har funderat på det där med. Har så mycket att säga till min blivande make, men vet inte om jag vill stå och säga det framför alla andra... tror inte att alla andra är så intresserade av att höra min kärleksförklaring till min m2b offentlit kanske. Jag ska dock hålla i tacktalet till alla, funderar på om det inte är bättre att bara tacka min m2b med för att han finns helt enkelt i det... Hmm... Jobbigt...

• Lapinette

Nej, min förstår inte vitsen om att ge sina kärleksord offentligt. Han tycker att det är något mellan oss två och då får han en kärleksdikt istället. Problemet är bara att jag inte skrivit ihop någon, det är så mycket jag vill säga och det är bara 5 dagar kvar.

Ejlis - såg era vackra bilder i somras när jag var ny här på BT och precis hade startat den låååånga planeringen till vårt bröllop. Och nu är det bara 5 dagar kvar.

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!