Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Telan - ja, killar verkar ha en förmåga att skjuta upp på saker. Vi skulle ha dragéer till våra gäster vilket är fransk tradition men då min blivande aldrig beställde några så blir det heller inga.
Har nu kollat in vädret de närmaste 10 dagarna. Kom även på att www.yahoo.com har tio dagars prognoser. Det verkar mycket ostadigt så de visar i princip varannan dag sol, varannan dag regn och typ 16 grader. Inte så bra!
Lapinette: Ja, jag vet inte riktigt hur de tänker alla gånger - inte alls antagligen. Det roliga är att han hela tiden har propsat på att vi ska ha allting klart och inte behöva göra någonting den sista veckan. Får väl se hur det blir med den saken.
Angående vädret så är det lugnt, vi var ju tidiga med att beställa vackert och soligt väder!!
Alla som gifter sig imorgon: LYCKA TILL!!
Blev hippad igår igen! Helt otippat! M2B´s syster och mamma kom inrusande i lägenheten med nylonstrumpbyxor över huvudena och sköt på mig med godispistoler och skrek! Sen fick jag åka på en en-timmes helkroppsmassage medans de åkte iväg och fixade. Sen åkte vi till en stuga vid vattnet som de hyrt och där väntade massa godsaker och champagne. Jag fick hela kvällen i uppdrag att "stänga" saker (burkar, dörrar, skåp etc) eftersom det är tydligen det min m2b irriterar sig mest på hos mig Fick även gå en tipsprommenad med frågor om M2B (hade 7 av 15 rätt.... "skäms" ) Sen hade vi femkamp, sköt med luftpistol, spikade i spikar etc. Jättekul! Sen hade vi litet "hemmaspa" med fötterna i plastpåsar med havssalt, peeling, filning av fötterna och ansiktsmasker. Kvällen avslutades på en restaurant där vi åt och drack god mat! Nu sitter jag hemma och är ledig och bakis. har bokat in ett Step-up pass idag 15.15....
Tänker på att min blivande i just nu i detta ögonblick blir kidnappad till sin svensexa!
Telan - jag håller tummarna för sol!!! Min stackars mor ska ha 25 personer ute på landet på lunch på söndagen och vi har inget stor hus.
Jag tror inte riktigt att jag fattar att det bara är 8 dagar kvar... Jag kan inte få in det i huvudet! Allt detta planerande och snart är man DÄR!!?!?! Hoppas bara att allt kommer ikapp en innan dagen kommer... blir nog kanske när man fått allt klart och kan pusta ut!
Trevlig helg allihopa och LYCKA TILL alla ni som gifter Er!!!
kattkatt - vad roligt med en hippa med svärmor!! Det hör nog inte till vanligheterna. När är det du åker ned till Frankrike?
På min blivandes jobb är det kaotiskt idag. Bossen i USA verkar vilja flytta deras kontor från Nice till Stockholm!!! Låter toppen men m2b är sååå trött på företaget så antingen kommer han med jobbet eller som arbetslös. Vi får se vad som händer men han är allt bra irriterad på att de händer nu när all tid och tankeverksamhet borde gå till bröllopet. Tur för honom att jag sitter i Stockholm och gör ALLT!
Lapinette - jo, det är nog inte så vanligt att hippas av svärmor men vi hade jättekul!
Det bär av till Frankrike den 22... bara 1 1/2 vecka kvar!
Skulle ni kunna tänka er att bo i Sverige?
Visst är det häftigt vad fort tiden går... Vi bokade kyrkan i juni förra året och dagen D närmar sig med stormsteg. 20/5 åtta dagar fulla av nervositet och en enorm förväntan för att K äntligen blir min fru! Planeringen känns dock lugn. 99% är klart. Räknar med en soft och som sagt nervös nästa vecka. Har inte blivit tagen på svensexa än heller, också något jag funderar på.
Majkel: Kul att se en kille här inne :)
JAg sitter mest bara och tar det lugnt nu, det sista ska göras i helgen inför bröllopet, sen väntar två veckor av bara lugn och ro, ska bli jätteskönt!
Hej Majkel!
Säger som msbine - kul med en kille här inne. Du är den första!