• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Too Be  gift nu

Telan
    Tackar så mycket !
    Ja, det var helt underbart där ute !!
    Önskar att man kunde åka tillbaka direkt, men vi får vänta tills vi har sparat lite nya pengar :)

• Mopedvin

Lycka till nu allihop som gifter er imorgon!

• lillabunny

Lycka till alla 20 majbrudar! Om en vecka är det min + många andras tur! Håller en tumme för att solen skiner på er!

• Mopedvin

Då har man varit och fixar nagelförlängning då! Tjejen som gjorde det var helknäpp men det gör inget för nu har jag långa fina naglar i alla fall! Nu gäller det bara att vänja sig. Knappar och dragkedjor, hua!

• mia_maj2006

kattkatt: Är dina naglar rundade eller mer fyrkantiga nu? Jag har svårt att bestämma mig om jag tycker att fyrkantiga naglar är snyggt...min kompis ska fixa mina naglar och jag har köpt lösnaglar på Åhlens, båda rundade och fyrkantiga får se vad det blir men det blir inte förrän nästa fredag när tårtorna är bakade och blomsteruppsättningarna är klara.

• roffan

Hej! Nu är det 19 timmar kvar att vänta för mig. Pirrigt!! hihihi :)

• Too Be  gift nu

roffan
    Jisses, då är det spännande och pirrigt för dig nu:)
    Ha så jättekul och återkom och berätta allt sedan !!

• roffan

ToBee: Jag återkommer säkert när ja lugnat ner mig! :) Skönt eller trist att ha det gjort? Båda dera kanske! Får tyvärr vänta med min underklädesöveraskning till födelsedagn... :)

• Mopedvin

Mia_maj - "fyrkantiga med runda kanter" mer runda än fyrkantiga. Blev jättebra

• onsdag i oktober

Vill bara önska er som det är dax för imorgon en underbar dag.

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!