Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Har lagt in några bilder om ni vill kika:
www.familjeliv.se/hem/mialisan/galleri.php
Fiamia: Har precis kollat in dina bilder. Åh, vad fina ni var. Och vilken ring!!!! Wow!!!
Cattis28: Tack! Kände mig som en riktig prinsessa!
Lovar att ni får se fler bilder så fort fotografen har lagt upp sina!
Wow!!! Så häftigt att vara fru!!! Dagen var underbar! Fast det regnade, och det regnade som mest precis när vi klev ut ur kyrkan! (typiskt!) Var nervös, men inte så mycket att jag fick minnesluckor! Var bara orolig för att inte kunna höras i kyrkan! Hela dagen från morgon (vid 09.00 till kväll 03.30 var underbar! Lyckostar ni som har det kvar! Glöm inte att njuta! Dagen kommer inte tillbaka! Ni kommer att få det underbart!
Grattis till alla nyblivna fruar och äkta män! Hoppas att eran dag var precis så underbar som ni hoppades och lycka till i framtiden!
Själv så sitter jag hemma just nu och pysslar med placeringskorten och lite annat. Jag har tagit ledigt från jobbet resten av veckan. Redan i morgon kommer det släktingar som ska bo hemma hos oss och jag vill försöka få klart så mycket som möjligt innan dess. Inte många dagar kvar nu...!!!
FiaMia: Härliga bilder! Jättevackert!
Fia MIa!
Dina ringar liknar mina, i kombination och allt. Bra smak du har! :) Jag gifter mig på lördag!
JeckaH: Har du någon bild på dina ringar? Blir ju nyfiken! Lycka till på lördag!
Grattis än en gång FiaMia! Så fina ni var!
Bara 4 dagar kvar här! Ska bli så kul!
Här är en till som blivit fru! :) Underbart!!! Imorgon bitti, snortidigt, bär det av till Curacao för att smekas i dagarna tio! Sen ska vi förhoppningsvis uppdatera hemsidan med bilder och då lägger jag ut den här.
Ni andra som har ert kvar... njuuut, det är underbart!! Och det går så fort...