Maj 2006 tråd fem!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!
Hej alla majbrudar!
Är nu åter från vår smekmånad i Sorrento och självfallet tycker även jag att vi hade världens bästa bröllop!
Har idag suttit (tjuvkikade även på datorn på vårt hotell på vår smekmånad) och gått igenom 537 bilder från vår fotograf. Underbara! Dock hade vi inte tur med vädret så de flesta bilderna är tagna inomhus...och man kan se att vi hade det svårt att hålla oss från varandra . Otroligt många puss-foton blev det.
Lovar att berätta mer och visa bilder när vi valt ut de som ska ligga på fotografens hemsida.
Tänkte på det imorse...nu är alla majbrudar gifta! Eller vad det någon som skulle göra det imorgon?!
GRATTIS alla nyblivna fruar!!!
lillabunny: Vad fina ni var!!!
Har fortfarande inte vant mig vid mitt nya efternamn... Men det kommer väl!
Tack! :)
Här kommer min bröllopsberättelse:
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1685983.html
Jag säger hela tiden pojkvän och svarar i telefon med det gamla namnet. Min mamma ringde igår och påpekade att jag inte längre heter M utan Z! Jag tänker låta mig ha någon månad med båda namnen så man sakta men säkert glider in i sin nya "roll".
Jättehärligt att se alla majbrudar (ni som varit duktiga och hunnit lägga ut foton och berättelser)!!
Åh tjejer, grattis alla ni nygifta! Vårt bröllops stod ju också i lördags och var fantastiskt. Så lyckat och underbart!!!
Jag får fortfarande lite sorgset pirr i magen när jag säger mitt nya efternamn men är samtidigt så himla lycklig med min 'nya' man!
AMOR VINCIT OMNIA
Här kommer lite bilder från mitt bröllop:
www.kassling.se/brollop/photo_ceremony.htm
www.kassling.se/brollop/photo2.htm
Här är en till nybliven fru!!
Bröllopet och hela dagen blev alldeles fantastiskt underbart, man tror knappt att det är sant. Allting blev sååå bra, mycket bättre än vad jag någonsin vågat hoppas och jag är så lycklig. Berättelse och bilder kommer senare. Jag ska komma ihåg att skicka ut mailinglistan också. Så om nån mer vill vara med på den så skriv eran mailadress här.
Stora grattiskramar till alla majbrudar!!!
Så roligt att se och höra hur underbart alla hade det! Har suttit i 2 timmar och gått igenom våra bilder men har fortfarande dryga 100 kvar och har självfallet redan valt ut aldeles för många.
mia_maj2006: Så fina ni var! Grattis och lycka till! :)
Nu har jag skickat ett mail till alla som ville vara med på listan, nämligen dessa:
Telan
msbine
mia_maj2006
kattkatt
lillabunny
Chessie
Lapinette
FiaMia
palcam_girl81
Hör av er om mailet inte kommit fram eller om det är någon mer som vill vara med, eller om jag missat någon rent av. smeora@hotmail.com
För övrigt har jag blivit rejält förkyld nu. Snacka om att det kom som ett brev på posten nu när man slappnar av och släpper garden lite. Hoppas att jag piggnar till till helgen då vi ska åka på vår lilla bröllopsweekend.