• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • msbine

Snart dags att ge sig iväg för ätt träna i krykan, ska bli spännande :)
    Kantirn ringde med igår, de blir två solosånger istället för tre, men vi fick två i alla fall, det får man väl vara glad för...

Har underbart väder i skåne, redan 20 grader varmt, hoppas bara att det håller i sig i tre veckor :)

• karres 76

Jaha. Vi kan inte träna i kyrkan förrens dagen före. Hela följet hinner inte samlas före det. Hoppas att det går bra. Var det tidspress som gjorde att ni inte kunde ha mer än två solosånger?

• Lapinette

Vi har redan tränat. Gjorde det när vi hade vårt samtal med prästen (som tog 3,5 timma inkl träning!!!). Vi ska bara ha två näbbar så det räcker att prästen pratar med dem just före vi går in så de får bestämma sig om vilken sida av altaret de vill sitta på. Det är allt! Men kan säga att det var jättebra att träna i kyrkan. Vi stoppade innan altaret så prästen fick säga till oss att gå hela vägen upp. Automatiskt stannade vi där för längre än så brukar man ju aldrig gå. Sen var det skönt att känna hur det kommer att vara den dagen.

Oj, dagen närmar sig med stormsteg!

• cajsan

Hi, hi....så blev man trots allt hippad! Dom hade verkligen ljugit bra! Jag trodde ju inte att det
    skulle bli! Så kl.11 igår så ringde det på dörren och när jag tittade i titthålet så ser jag en skylt med "nu är vi här" (hi, hi) Blev alldeles blöt i ögonen! Sen var det skumpa och jordgubbar, sen in till stan för laserdome, skivstudio, centralbadet, middag och lite efter drink! Ja, just det, picknick till lunch oxå! Kanonkul dag! Dom hade fixat och trixat en massa! Och det var som sagt jätteskoj! Några fler som fick någon hippa?

• Lapinette

cajsan - härligt att du blev hippad. Min blivande man hamnade på Centralbadet medan vi tjejer var på ett SPA ute vid Nacka strand.

Vad konstigt det känna att inte ha något bröllopsbestyr att göra. Kan ju inte printa något förrän jag är på jobbet och allt annat (förutom...alltid finns det ett förutom...att köpa paraply och bestämma tårta) är ju klart. Vad ska ni göra efter vigseln? Jag menar vi borde alla ha en MASSA tid över till annat.

• Therese33

Trodde också att jag skulle bli hippad i helgen men icke... Så nu håller vi på och försöka få festprogrammen klara och musiken...

• Chessie

Lapinette, det har jag också funderat på. Vad gjorde man innan man hade ett bröllop att planera.

Jo, trädgårdsarbete förståss, det har jag helt lagt på is. Borde flytta på en ros och rensa ogräs, men det vill man ju inte gärna vecka innan bröllopet - NAGLARNA!. De är i perfekt längd just nu, och har inte tid/lust att planera in nagelförlängning i sista stund. Vårstädningen inomhus är också nagelbrytande. Vi kommer att ha vårstädning och ogräsrensande att se fram emot efter bröllopsresan.

• Lapinette

Ha, ha... Chessie, du kan ju tänka dig vad jag sa till mina väninnor när jag skulle klättra på min möhippa....MINA NAGLAR!!! Lät som värsta damen! Nu höll dem och är i perfekt längd och kondition just nu. Vi får hoppas de håller i ytterligare 2 veckor.

Så ni ska vårstäda och rensa ogräs. Själv tror jag att jag ska itu med alla foton och fotoalbum. Ligger efter ca 2 år och normalt är jag jätteduktig på att ta hand om korten.

• FiaMia

I fredags hämtade vi ringarna och dom var helt perfekta!! Min var tom finare än vad jag kunnat drömma om!! Hade ju bara sett den i rött guld innan, men min är i vitt guld så jag tycker att den ser lyxigare ut på nåt sätt!

I dag har jag och min lilla mamma suttit och gjort alla chokladknyten. Ska vara med i dukningen, en till varje gäst. Dom blev jättefina, det är små cellofanpåsar med vitt tyll och rosa smala sidenband. Skönt att ha dom klara!

• mialisa

Hej alla brudar, nu är jag gift! Lördagen var helt underbar! Fint väder, allt fungerade, alla hade roligt, jättefina tal, superkul fest (m lite väl goda drinkar..) Jag vill göra om det! Lycka till allihop och kram till er alla.

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!