• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

och 401:a Uscha fya snart spyr jag ska flyg om ca 1 dygn. Tycker inte om

• brud2006

Eppika: Jag kommer att beställa 34 st och betalar 17 pund inkl. frakt.. Och om man beställer från den engelska ebay så behöver man inte vara rädd för att behöva betala tull eller nått sånt..

• PaNic

God morgon alla fina 26/8 brudar! 99 dagar kvar till vår stora dag!!! Underbart!!!!!

HanochJag, det kommer att gå bra! Du får ta en stor whisky på Landvetter, och så får du tänka på din underbara vecka som du har framför dig! Önskar dig en underbar resa! Kram!

• HanOchJag

PaNic godmorgon =0) tack för ditt mejl. Har inte haft tid/orka att svara ja jo. det blir nog till att supa sig fulleruller
    Tack så mycket hoppas på att jag kommer att ha en underbar resa
    Har köpt SOLKRÄM faktor 4a eller nåt

KOmmer in här när jag e hemma igen

• PaNic

Bra! Skönt att höra att du lyssnat till min "föreläsning" om hudens åldrande och uv-skydd! :) Jag är säker på att du kommer att få det bra.

• HanOchJag
    jupps jag brukar ju som sagt bara använda nivea kräm (i blå plåtburk) värsta fettet Men nu lyssnade jag. hitta en som dofta underbart oxå,brukar inte göra det. *S*
    Vill ju inte komma hem och se ut som ett åldrande russin (speciellt inte så nära in på the D-day heller)
  • Bridecilla

PaNic, raringshjärtat....
    vi hör dig :)
    jag kommer också att använda solskydd iår tack vare dig :) :)

hanochjag
    om vi inte hörs så ha en underbar resa!!!
    vi kommer troligtvis få regn hela veckan så du kommer def. ha det bättre än här!!!

nere på tvåsiffrigt idag...
    nervös redan nu! fast mest för möhippan!

brud2006
    smaaaaart... engelska e-bay...
    kan du skicka länk dit?

• Ms O

Tja tjejer!

Herregud "bara" 99 dagar kvar....
    Kändes som en evighet för ett tag sen, men tiden går snabbt.
    Såpbubblor finns även att köpa på www.brollopsbubblor.se

• madelyn

Wow, 99 dagar kvar Nu närmar det sig

• Glücklich

Shit ja, möhippan. Jag råkade se att de kontaktat min M2B om att få en lista...och eftersom jag ändå såg det så gav jag honom listan utan krusiduller.

Men det satte igång griller i huvudet på mig så nu håller jag på och botaniserar bland mina vänners semestrar, när de är hemma och inte hemma i sommar. Så att jag ska kunna räkna ut när det blir... Men de vet hur jag är (kontrollfreak), så de är väldigt hemlighetsfulla.

Har ni andra kommit på ngt än?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3