26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej alla rara 26/8-brudar! Jag har skickat iväg inbjudningskorten idag, och plötsligt har jag massa fladdriga fjärilar i magen! ;) Livet är så härligt!!!
PaNic,
Ja visst är det kul!! Känns som att det blir på riktigt liksom
Precis! Nu är det på riktigt! Nicke och jag stog länge vid brevlådan, tittade på varandra som för att föräkra den andre om att "ja, jag är säker! Jag vill, jag vill jag vill" :) Och snart ska vi, allihopa!
Godmorgon,
Idag är det 102 dagar kvar!
PaNic,
Visst är det på riktigt nu
Funderar ni något på er möhippa. Jag är nyfiken så jag håller på att spricka!!!
Ms O,
Jag har funderat lite på min- jag tror nog att det blir en nämligen.. men när vet jag inte. Hoppas på i sommar nån gång när man har lite mindre på jobbet och när det är lite varmt ute .-)
Jag har titta i min kalender och det finns bara två möjliga dagar (om det är en lördag dvs).
Ms O,
Kanske blir det inte en lördag- just för att det ska bli mer överraskning
Ja jag vet...
Men när man är en kontroll-freak som planerar bröllopet in i minsta detalj så känns det extra spännande när det kommer till en grej som man inte har någon koll på alls.
Ser i vilket fall som helst fram emot det.
hej på er!
hmm, det här med möhippa, jag känner att jag måste släppa det lite (det är ju andra som planerar) eftersom det är så mycket annat som snurrar i huvudet kring bröllopet. men visst blir det en spännande upplevelse!
jag fick ett bra tips om klänningar till brudtärnorna, framför allt om man inte vill ha de absolut traditionella varianterna som finns i brudbutiker, gå in på nk (i sthlm el. gbg) och kika där, de har jättefina klänningar, både hela och tvådelade!
jag har inte haft så många fjärilar i magen hittills, naturligtvis var där några när de första inbjudningskorten skickades ut, men nu börjar de kännas lite fler för varje dag, det närmar sig med andra ord
ha en härlig dag allihop!