26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Glücklich,
Nej jag blev frågad av mina vänner- några av dem undrade vilka jag skulle vilja ha med om vi hade en "speciell" tjejkväll nån gång snart..
Inte så smidigt kanske
Min måste bli innan midsommar för därefter kan inte tärnan eller jag...
Med andra ord snart!
Ms O,
Åh spännande!!!!
Ni som har koll.
Vi tänkte ha Ave Maria av Schubert med solosång och stråkar som inslag under vigseln.
Tycker ni att det är begravningsmusik?
brud2006
Välkommen
Glücklich
Jag har också funderat på det där med sjal. Vill nog ha något med mig, vill inte behöva frysa. Ska nog försöka hitta en vanlig halsduk (sjal) i rätt färg som jag får användning av senare också... Hm... Måste nog fundera lite på det där!
Mi-is
All forskning visar på att ris inte är farligt för fåglarna. Finns också speciellt hjärtformat ris som löses upp i regn eller om man kliver på dem. Vi ska nog köpa sådant
Vad det gäller rosblad etc så föreslår jag att ni ska kolla med kyrkan först. I vår kyrka är rosblad inte tillåtet. Det är väldigt besvärligt för vaktmästaren att städa bort innan nästa brudpar ska in. Så vi fick inte ha det utan de rekommenderade ris. Vi ska nog ha små rispåsar som våra kykromarskalker delar ut tillsammans med vigselprogrammet Lite ris i urringningen tycker inte jag gör något, det är som en del av charmen med det hela
Vi ska fota oss innan, så vi tycker inte det är någon fara.
Här kommer länken till den engelska ebaysidan..
Och vill man beställa fler antal än vad som står i auktionerna så är det bara att maila säljaren så lägger hon ut en auktion på det antal som ni vill ha...
Hoppas ngon hittar nått till användning =)
stores.ebay.co.uk/Kressies-Wedding-Accessories
Thindris det där riset som är hjärtan och löses upp har vi letat efter. Kollade på bröllopsmässan men hittade inget där. Vet du vart man kan köpa det eventuellt beställa?
*håller tummarna för att du vet *
Knappt ett dygn kvar nu tills man sitter på planet
thindris, tack för informationen, det glädjer mig mycket!
nu är vi en dag närmare den stora dagen och nu börjar tankarna snurra runt under natten i drömmarna också, känner ni igen er? inatt drömde jag att de hade dukat med bruna servetter...det var bara en timma kvar till akten och då hade ännu inte min frisör kommit och min mamma hade glömt min klänning...hihi, ja, man bearbetar planeringen på olika sätt...
jag har ett litet problem som säkert några av er känner igen. det handlar om när föräldrar eller svärföräldrar tar över all planering och gör bröllopet till deras drömfest...vi har försökt att påpeka att det är vårt bröllop och så vidare men det är ju alltid problem, framför allt när det är de som betalar. det är någonting som gör mig och min m2b väldigt ledsna, det skall ju vara en härlig tid av planering och pirr i magen men just nu känns det bara allmänt jobbigt när de kör sitt eget race med vårt bröllop...
några tips???
HanOchJag
Visst vet jag det
www.romance.se/senet/index.aspx&Lang=sweden&PId=686677
Calligraphen har mycket roligt, kanske inte så himla billigt, men det finns en del grejer av intresse ändå
www.romance.se/senet/index.aspx?&Lang=sweden
Mi-is
Vilken svår situation! Det är svårt om man ber om deras hjälp utan att begränsa den från början kanske. Vet ju själv hur medryckt jag blev när jag började planera. Men det är ju ert bröllop, så ni msåte sätta gränser gentemot dem. Annars kanske er dag inte blir er dag. Försök lite snällt att säga att ni från och med nu vill planera resten själv så att ni får er dag så som ni önskar. Kanske ni kan säga att ni vill att det ska bli lite överraskning för dem med, så att de inte vet allt i detalj. Även om de hjälper till att betala behöver inte det innebära att de ska styra allt. Önskar dig all styrka att hantera denna situation. Det är nog inte så lätt, men jag hoppas det går bra för er!