26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Bridecilla,
Min tärna vet samma sak: just sånt som jag ogillar (samma saker som du tog upp) och vad jag tycker om: saker man kan göra tillsammans osv.
Jag känner mig trygg i att när det väl blir möhippa så kommer det bli jättebra, oavsett vad de hittar på
madelyn, jag känner precis som du och visst är det härligt att kunna känna den tryggheten?!
Mi-is,
Ja eller hur! Vad har man hederstärnor till?
Mi-is: min syster var på konsultation hos MakeUp Store och det blev jättebra En massa, ja lite iaf, smink fick hon ju plocka med sig också.
Hon hade tänkt fixa sminkningen själv, men vi gav henne sminkning (en kompis-kompis är makeup-artist) i present på möhippan, så hon slapp göra det själv.
Eppika,
vad skönt att höra! ja, fördelen med kursavgiften (495 är ju att man får handla produkter för pengarna! ser fram emot att få lite nyttiga tips!
vilken underbar present!!!
Madelyn,
ja, trygg å trygg ;) jag tror ju fortfarande att de kan vara lite... skämtsamma... å utsätta en för smågrejer som är lite pinsamma eller så. men det blir nog hur fantastiskt som helst!
bara grejen att man har vänner som vill anordna en möhippa åt en är hur coolt som helst och man blir nästan ödmjuk inför det!
Mi-is, Eppika,
jag var på face för en sminkkurs (ej ang. bröllopet utan en kul grej med jobbet) och de tog runt 350:-¨å då fick man 10% på deras sortiment "livet ut"
men jag tycker nog att make up stores erbjudande är bättre!
Ang möhippa, så slänger jag ur mig lite kommentarer här och där till syrran och svägerskan, om vad jag absolut INTE vill göra (ex. sälja kyssar). Även saker som jag jättegärna vill göra (ex. simma med delfiner - var på Kolmården i lördags )
Sen får man väl se om de lyssnat eller inte Det ska bli så kul och se vad de hittar på....om det nu blir någon förstås!
Åh, simma med delfiner vill jag göra!!!
simma med delfiner, oj, ja det gör man knappast varje dag...jag har varit på delfinsafari utanför Azorerna och det var fantastiskt. tyvärr var det alldeles för höga vågor för att kunna simma med dem, men det är en oerhörd känsla av varm respekt man får för delfiner!
lite trist att det inte finns något kolmården i södra Sverige...
Coolt, jag vill oxå!!!