26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Godmorgon tjejer! 109 dagar kvar och jag skickade ut våra inbjudningar igår! *nervöst*
Hoppas alla kommer fram ordentligt och utan alltför mkt skador
thindris, vilken fin hemsida ni har gjort! korten ser verkligen jättefina ut! jag skall så fort jag hinner ta några bilder på våra kort och lägga ut dem på vår hemsida också (jag blev inspirerad av er sida!) och skriva dresscode också!
om ni vill kika kan ni gå in på
www.adam-mia.com
ha en härlig dag i solskenet!!!
Mi-is,
Vilken fin hemsida! Vi har oxå en hemsida men den är skyddad- har inte alltför bra erfarenhet av att lägga ut för mkt info på nätet...
aj då, det kanske var dumt...? kan man ta bort sitt inlägg kanske???
Mi-is,
Nej alltså jag menade inte att du ska ta bort ditt inlägg!!!
Det är bara att jag kanske är lite nojig efter saker som hänt tidigare.. Inte här på BT dock!!!
jag håller med dig, madelyn, man bör vara lite försiktig med saker som läggs ut! känner ni till förresten, om man kan ta bort ett inlägg? just in case...
Mi-is,
Ingen aning, maila till BT och kolla!
hello girls...
visst är våren vacker!!
det bara spritter i en av vårglädje!! helt underbart!!
hanochjag
inte färdig ännu med inbj. :) men lite närmre målet...
har eg. bara kvar att pussla ihop dem.
Hihi, nu har 1 hört av sig till m2b och sagt att inbjudan kommit!
Mi-is
Jättefin hemsida!! Längtar utomlands, vi funderar lite kring bröllopsresa, men allt är ännu så osäkert kring hur det ser ut för oss i höst med jobb och allt, så vi vågar inte boka ännu... Men drömmer gör vi Funderar mycket på Dominikanska republiken, men får se vad det blir...