26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Sofie81: vad ska ni ha för tårta? Själv blir det nog någon moussetårta. Ska runt och kolla lite i nästa vecka om jag hinner.
Bridecilla sen när ni är klara kan du inte mejla en bild så man får kika. Verkade ju som dom skulle bli grymt fina
Har oxå¨fixat brud"krona". Men som både tanja och bridecilla vet så pillar jag mycket själv. så jag har gjort min egna
Ska nu nog bara fixa tyg till slöja sy ihop och fästa på kronan. men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker (eller är det kanske 9 ) NERVÖÖSS
Har också fått några svar på inbjudningarna...kul! Men några har tackat nej, pga annat bröllop (jäklar att vi inte hann före med inbjudan)
HanOchJag: vart var det du skulle åka nu igen? Vill också ha lite semester....
Godmorgon på er brudar!
106 dagar kvar idag Jag har fått så otroligt mkt komplimanger för våra inbjudningar- det känns kul, speciellt när man suttit och slitit lite med dom
Fortfarande har inte så många osat och vi har fått en del: kan man få ta med sig barnen etc.. vi har ju valt att ha barnfritt. Men men, folk verkar ändå respektera vår önskan när man väl säger att vi vill ha barnfritt för att de vuxna ska få slappna av mer.
HanOchJag,
Åh vad härligt med resan till Grekland!!! Är lite avis
Igår postade vi äntligen inbjudningarna och idag har redan 1 svarat och många kommenterat de fina inbjudningskorten + hemsida! Så himla roligt! Nu börjar det äntligen hända något!!!
hej flickor små med ögon så blå, bruna eller vilken färg ni än har...
madelyn, hanochjag,
ni har mail
jodå jag vet allt hur fixig å trixig du är hanochjag :)
å grekland!!! så avis!!
vi ska också ha mousse tårta.
har bestämt träff med konditorn om ett par veckor...
ha en trevlig helg!
Äntligen! Skickade ut inbjudningarna igår. Idag, före lunch, kom första anmälningen! Men jag antar att vi kommer att få vänta på de flesta fram till sista osa-datum.
Låg vaken i natt och funderade på var inbjudningarna var just då, några på väg till Norrland andra till Skåne med de flesta någonstans mitt emellan.
Det är så spännande!
Glücklich,
Visst är det kul när det börjar hända saker! Känns mer på rikigt liksom
Jag har oxå fått mkt komplimanger för hemsidan och inbjudningarna- det känns verkligen kul när man suttit och slitit med det
Bridecilla,
Helt underbar krona!!! Har själv funderat på precis nåt sånt! Den är underbar verkligen. Vad fick du ge för den?
hej på er tjejer!
har spenderat en härlig helg i stockholm tillsammans med min brudtärna i jakt efter en klänning till henne. det fanns väl en hel del men det var ingen som riktigt klickade, och det vet vi ju alla hur viktigt det är! har ni några tips på bra affärer i stockholm eller gbg där de har fina brudtärnskläder?
ha en härlig dag i solen, tjejer!!!
Mi-is,
Hittade ni nån fin klänning? Jag har svårt att hitta fina men inte svindyra klänningar till mina tärnor..