26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Jag tycker att det känns mer på riktigt nu när folk har börjat osa.
Så länge man har koll så är allting bara roligt. Tycker att planeringshjälpen här på BT är toppen.
ja, visst finns det några speciella saker som gör att det känns mer verkligt! exempelvis när man provar sin klänning, gör en provuppsättning av håret, när osa-svaren börjar dimpa ner, när man smakar en provbit av tårtan...känner ni igen pirret i magen då?
madelyn,
ja jag blev himla glad när den kom och var lika fin!
den kostade mig 355:- inkl. frakt.
det är en nixa modell.
suck, det där med inbjudningarna...
känns som om de aldrig blir klara... vi skulle haft iväg dem för 2 veckor sedan...
men men... skam den som ger dig :)
Bridecilla,
Bra pris!!!
Vad tråkigt det är när folk alltid ska hitta något att klaga på. Man kan väl ädå inte ha alla människor i åtanke och deras ev allergier....då får de väl kasta inbjudan då...visste inte ens att det fanns doftpapper
Åh, vad kul med möhippa! Det är ju så kul att se den blivande bruden vara nöjd med hippan efter allt planerande man lagt ner för att få det perfekt.
Man hoppas ju bara att ens egen hippa blir lika bra....hua...lite pirrigt är det när man tänker på det....undrar vad tjejerna kommer hitta på. Antar att jag även kommer få en från jobbet också Så har vi iaf gjort med tidigare brudar på jobbet.
I dag pratade jag och frissan igenom mina önskemål inför den stora dagen. Med klippning och slingor 2 veckor innan samt uppsättning, naglar och smink på dagen D blir det max 2.500 kr. Hon tar 400 kr/h.
De ringde och meddelade att min klänning kommit. Ska ta med mig skorna och få kjolen uppsydd...sen är det bara att ta hem den...
möhippa möhippa möhippa
Ja en sån kanske man får Tror att eller vet att min toastmasterinna kommer att anordna någon sådan för mig *hehe* hon har lite svårt att hålla tyst. Och så fort vi träffas så ber hon mig hålla k_ä_f_t_e_n trots att jag e frågar,. Och bubblar ur sig att det minsann inte är hon som ska gifta sig *hehe*
Nu senast när vi diskuterade lokal osv. Kunde hon inte sitta tyst längre utan var tvungen att fråga efter alla flikkors telefonnummer
det är ju inte så att man fattar då
Men när det blir har man inte den blekaste om ..lite nervös blir man allt.
Hihi, igår ringde en av min m2b's vänner och började fråga om vilka jag trodde att min m2b ville ha med på sin svensexa
Jag blev helt pirrig bara av det- kul med svensexa!!! För min m2b alltså
Jag höll på att försäga mig igårkväll till m2b men hann tänka till lite innan!
eppika
bra pris för frissan!
min tar 700-800/h
ska på konsultation i juni.
ang. möhippa.
jag kan säga att jag är gaaaanska nervös..
jag måste säga att jag har verkligen ingen aning om när det är... vet när de ska ta min blivande och min mamma har sagt till mig att hon vet när de kommer att ta mig men att hon aldrig skulle säga när...
ung. 35% av mig vill veta så att man kan förbereda med att raka ben å sånt medans 65% av mig aldrig skulle vilja veta å sabba deras surprise...
jag tror inte att de blir alltför elaka...
min tärna har koll på vad jag gillar å vad jag fullkomligt avskyr (läs fula kläder som man tvingas ha på sig å sälja kyssar el likn.)
pirr pirr pirr pirr
hej på er tjejer!
visst är det härligt att se hur vissa saker har sin tid i planeringen, det verkar ju som om vi följs åt relativt bra! att vara hos frissan är alltid roligt, jag har turen att ha en underbart duktig vän till familjen som gärna ställer upp! sminkningen står min blivande svägerska för, vi skall boka in en rådgivningstid hos makeup store och hoppas på det bästa! är det någon av er andra som har varit där och fått lite råd? det kan ju vara ett tips för brudtärnorna också!
hmmm, har ni börjat kika på underkläder än?