• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • helenekl

Hej alla! jag tänkte lägga in en bild på min klänning här men hur gör man?! *rodnar*

• madelyn

Nu har jag postat våra inbjudningar!!! Hjälp vad läskigt, tänk om Posten inte aktar dem? Tänk om inte alla kommer fram? Tänk om, tänk om, tänk om...

• helenekl

jaa man är ju helt nojig! vi har fått svar från de flesta men en del har inte alls hört av sig ännu o man tänker ju massor av olika tankar..... men osa är inte förrän 26/5 (tidigt jag vet!) *ler*

• madelyn

helenekl,
    Hur gick det med att lägga ut bilder på msn?

• Mi-is

hej på er, hoppas att helgen har varit solig och bra!

Ett tips till er som ännu inte har postat era inbjudningskort, lämna in dem direkt till ett postkontor istället för att lägga dem på lådan så riskerar man inte att de skall bli smutsiga! Sedan kan man ju alltid lämna personligen om man har sina vänner i närheten, så sparar man lite pengar samtidigt!

är det någon av er som har en hemsida för er kommande stora dag?

Mi-is

• Thindris

Mi-is
    Vilken fin klänning du ska ha! Jättefin! Vi har en hemsida, du får gärna kika in:
    www.forsner.se/brollop/index.html

Vill du se fler hemsidor föreslår jag denna tråd, finns hur många länkar som helst!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1501365.html

Ni andra tjejer; vilka fina klänningar!!! Min känns nästan lite trist... fast jag vet att den inte är det... Ibland är jag jättenöjd med den, ibland skulle jag vilja ha något annat... Det ända jag är helt nöjd med är mannens kläder... j-klar vad fin han kommer att vara!!!

Tänkte fråga igen, ingen som har förslag på lite roliga sånger???

• Bobofina

Äntligen har vi börjat dela ut våra inbjudningskort! Det är inte utan att det känns lite pirrigt.

Ville bara säga det... :)

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3