26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
tack för de uppmuntrande orden Thindris, det är sannerligen inte lätt det här. man vill ju heller inte trampa på någons tår osv...usch, ja, det är väl bara att försöka få dem att förstå en gång för alla...
Mi-is
Ja, det är svårt. Jag rådfrågade min familj mycket i början av planeringen men insåg snart att de inte tänkte som jag. Så nu gör vi allt själva. Lite jobbigt såklart, men chansen är ju större att det blir som vi vill
Tittade på vigselring idag!Har hittat två stycken på Hallbergsguld som det står mellan nu!Men det är väl för tidigt att köpa nu?Några månader kvar lixom...När tänker ni köpa ring?
Hör med guldsmeden vad de rekommenderar... Semestertider kan göra att ringen bör beställas i god tid för att ev fel ska kunna rättas till osv...
Var och provade klänningen i går för att få kjolen i rätt längd. Samtidigt beställde kläder till m2b, så nu kan vi bocka av kläderna från "att göra-listan".
Jag vet vilken ring jag ska ha, men har inte hunnit "prova" den ännu. Kommer nog att beställa i början på juni.
Det där med såpbubblor vore ju en kul grej, så farligt dyrt var det inte heller. Vi kommer ha många barn närvarnade så det blir ju jättebra med såpbubblor
Sjal ja....jag måste också ha sjal. Ska kolla med syrran om hon har sin kvar, annars blir det nog till att köpa. Har olivgrön, elfenben och guld som färgtema, så det får nog bli någon av de färgerna.
Vi ska köpa vår om nån månad eller så för jag vill inte riskera att den blir ännu dyrare(de har höjt priset massor sen jag såg den förra sommaren!) Sen ska vi göra avbetalning på den för jag är sjukpensionär o inte så rik om man säger så. Annars skulle vi nog vänta till kanske ett par/tre veckor innan tror jag. Svår fråga! *ler*
jag menar ju ringen förstås! *hrm!*
Kul o läsa... e oxå en 26e augusti-brud :D
välkommen gill!