26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
gill,
klart det går- att kliva i klänningen måste ju vara mkt lättare än att trä den över huvudet- iaf med fixad frisyr och smink!
Hoppas det funkar att kliva i klänningen...ska testa det när jag hämtar klänningen 27 juni!!!!
ojojoj vi verkar vara rätt många som skall gifta oss just denna dag.. kul!!
Hur långt har ni komit i era planeringar?
Vi har kommit rätt långt, allt är bokat och vem som skall göra vad och när.. det som står på tur nu är en resa till tyskland för att inhandla all alkohol...
Imorrn ska jag ut o shoppa!Ska kolla på brudskor(har sett att många vanliga butiker har brudskor nu med tanke på pingshelgen), tiara och underkläder till min secret box jag ska fota den 6 juni!Roligt! Det här är det bästa med planeringen,shoppingen!
hej på er tjejer!
jösses vad fort det har gått idag, här är man borta en dag... det är härligt att läsa alla inlägg, det känns skönt att veta att man inte är ensam, eller hur?!
gill, vilken fin klänning, verkligen! min är också lite draperad i midjan och har snörning i ryggen, har också funderat en hel del på det där med att kliva i klänningen för att underlätta med frisyren, hmmm, det löser sig nog.
hallon-choklad-tårta låter jättegott, alltid en favorit! min m2b gillar dock inte blandningen, så det kanske blir någonting åt vit choklad-mörk choklad blandningshållet...
min klänning var väldigt dyr eftersom det är en utländsk designer och då det bara finns ett par av varje klänning, men när man hittar sin drömklänning vet man ju det...det är bara att bita ihop.
´
har börjat fundera lite på det där med vad man skall ha för musik i kyrkan, har en väninna som skall sjunga lite, men har inte bestämt några sånger. har ni andra funderat på detta och i så fall vad har ni valt?
hmm, det var en sak till, min brudtärna undrar lite om det finns några regler kring hur lång en brudtärnas klänning skall vara. hon har hittat en jättefin klänning på nk, som slutar strax under knäna, det är väl ok?!
Mi-is:
Vi har börjat kolla lite på sånger. Vi har en vän som skall sjunga 3st solosånger, min låt till J och J låt till mig och en gemensam sen är det 2st psalmer och det blir nog nr410 "Gud skapade av jord" och nr411 "Gud har omsorg om vårt släkte" sen in/ut marsch men de är inte klara..
ang tärnans klänning kan den vara hur lång´/kort som helst
Mi-is
Vår gemensama låt är Ulf Lundells "Kärleken förde oss samman"
Jag tror jag har bestämt min låt till J, "av Längtan till dig" men det är ingen som får reda på våra låtar det kommer bara stå Karins kärlekssång till Johan och tvärtom i vigselprogrammet..
karra, tack för tipsen!
Ida-maria,
Vad kul med secret boxen. Jag vill oxå ut och shoppa skor.. någon som vet var i sthlm man kan köpa rainbow club skor?