• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

Godmorgon brudar,
    Idag är det 100 dagar kvar! Coolt

• Eppika

Bara 100 dagar!!! Hjälp vad tiden går fort

• madelyn

Ja det känns skönt- imorrn är det 2-siffrigt

• Bridecilla

iiih, imorgon är det ngt av en magisk gräns...
    2 siffrigt då är vi ju snart där...
    madelyn, kommer du ihåg när det var typ 300 dagar kvar? minns att jag skrattade lite åt att du hade nedräkning på gång :)

imorse, mina vänner, la vi dem äntligen på lådan....
    pirrigt å vi kunde inte sluta att fnissa...
    hoppas att de flesta får dem imorgon :)

• Eppika

Bridecilla: visst är det fånigt...jag fnissade också när jag la dem på lådan. Folk runtomkring undrade nog vad det var med mig

• madelyn

Bridecilla,
    Ja visst är det skönt att det faktiskt börjar kännas ok att räkna ner nu?
    Visst kändes det lite fånigt när det var typ 300 dagar kvar.. samtidigt så var det iaf mindre än 1 år kvar då

• Thindris

Jag tyckte alltid det var så bra med er tjejer som räknade. Det kändes så pirrigt att se dagarna minska. Nu får man nästan lite panik Härligt med tvåsiffrigt inom räckhåll... Undrar om vi sitter här och skriver dagarna innan, eller om alla stressar runt som små nissar för att få ordning på allt inför det stundande bröllopet. Jag troligtivis inte att finnas här from 14 dagar innan bröllopet, för då åker vi ner till Linköping för att klara av det sista

En fråga, kommer ni att ha rispåsar att ge bort i kyrkan?

• Glücklich

Thindris: Nej, vi tänkte nog ha rosor att dela ut så de kan slänga bladen på oss... Vill INTE ha en massa ris i hår och kläder!
    Vi har även funderat på såpbubblor, men är rädd att de ska förstöra kläderna.

Förresten en sak som slog mig på lunchen när jag såg en fin sjal: Ska ni ha sjal på er eller förbereda en sjal om vädret skulle vara dåligt? I min fantasi är ju bröllopet en härlig sensommardag och allt bara glittrar och är perfekt!!! (Dock fyller min syster år den 26 och hon säger att hon inte minns att hon ngnsin har haft fint väder på sin födelsedag... dammit!))

• madelyn

Thindris,

Jag kommer nog inte va här på BT sista veckan innan bröllopet för då ska jag och min m2b bara ta det lugnt och göra roliga saker, vi har tagit ledigt veckan innan bröllopet
    Just för att slippa stressen sista veckan.

Vi kommer inte ge ut rispåsar men däremot ska jag se till att det finns blomblad utanför kyrkan att kasta på oss

• Mi-is

100 dagar, det känns spännande!!!
    rosblad låter vackert! själv har jag faktiskt inte funderat på detta, men lutar nog åt rosblad för både vår och fåglarnas skull...

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3