• Gnappgnapp

Husdjur på bröllopet?

Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
    ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?

• Svar på tråden Husdjur på bröllopet?
  • Likah

För att svara på ts:
    Jag tror att det kan bli fint med hundar med på fotona. Kanske några utan också. Men jag skulle absolut inte ha dem med i kyrkan eller på festen!

• rebecca81

Jag skulle rädda min hund framför en okänd människa.

• Stortån

Ms Nordqvist

Jag kan simma

Cinderella

Right back at you
    Hittills har jag i alla fall inte förknippat hundar med speciellt intelligenta handlingar.

• aktuelle

Pippi Pelikan : Jag skulle aldrig ta förgivet att hundarna inte var med om det var ett par med hundar. Varför skulle inte de få vara med och fira?

• Too Be  gift nu

Stortån

Visst, det kanske är själviskt, men ser jag att det brinner i vår trapp så kommmer jag först och främst att försöka få ut mina hundar.

• Pippi Pelikan

aktuelle: det kan knappast anses som kutym med hundar som bröllopsgäster. Jag har då aldrig besökt ett sådant bröllop.

• aktuelle

Pippi Pelikan : om bröllopsparet har hund, varför inte? Varit på ett bröllop där paret ägt hund(ar) ?

• Pumpkin

Stortån

Jag vågar och jag kan säga ärligt att jag vet faktiskt inte hur jag skulle göra. Antar att det beror på hur nära detta barnet stod mig.

• Too Be  gift nu

Stortån

Hur menar du då ?
    Att ett barn skulle få leva om jag dödar min hund eller ?

Om du menar vid olycka - som jag tog som exempel innan, en brand så räddar jag mina hundar före grannen ovanförs barn.
    Själviskt - javisst, men det är som jag känner - dock kan jag ju inte säga något med 100% eftersom jag inte har varit i situationen någon gång.

Svar på tråden Husdjur på bröllopet?