Husdjur på bröllopet?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
För att svara på ts:
Jag tror att det kan bli fint med hundar med på fotona. Kanske några utan också. Men jag skulle absolut inte ha dem med i kyrkan eller på festen!
Jag skulle rädda min hund framför en okänd människa.
Ms Nordqvist
Jag kan simma
Cinderella
Right back at you
Hittills har jag i alla fall inte förknippat hundar med speciellt intelligenta handlingar.
Pippi Pelikan : Jag skulle aldrig ta förgivet att hundarna inte var med om det var ett par med hundar. Varför skulle inte de få vara med och fira?
Stortån
Visst, det kanske är själviskt, men ser jag att det brinner i vår trapp så kommmer jag först och främst att försöka få ut mina hundar.
aktuelle: det kan knappast anses som kutym med hundar som bröllopsgäster. Jag har då aldrig besökt ett sådant bröllop.
Pippi Pelikan : om bröllopsparet har hund, varför inte? Varit på ett bröllop där paret ägt hund(ar) ?
Stortån
Jag vågar och jag kan säga ärligt att jag vet faktiskt inte hur jag skulle göra. Antar att det beror på hur nära detta barnet stod mig.
Stortån
Hur menar du då ?
Att ett barn skulle få leva om jag dödar min hund eller ?
Om du menar vid olycka - som jag tog som exempel innan, en brand så räddar jag mina hundar före grannen ovanförs barn.
Själviskt - javisst, men det är som jag känner - dock kan jag ju inte säga något med 100% eftersom jag inte har varit i situationen någon gång.
I rest my case...