Husdjur på bröllopet?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Jag undrar hur det skulle gå med min lilla krak på ett foto... hon som inte ens gillar att bli fotograferad i sömnen, skulle förmodligen gömma sig och inte komma fram förrän tre dagar efter bröllopet... (katt...)
Inte min egen, hittade en bild på en fotografs hemsida där brudparet har vovven med! :)
www.ahlbins.se/brollop/source/image/8190.jpg
Oj oj oj vilken fin choklad labbe..
jag ska köpa något fint (och fånigt) halsband till min vovve så hon också får vara fin på festen :P hon ska få vara med på någon bild iaf :) (chinese crested PP)
www.dalafotograferna.se/Nygifta2005/okt.htm Undrar om det funkar, här är vi i så fall. :)
Barkbrud
Oj vad stiligt det såg ut. Verkligen vackra hundar du har.
Vi har två hundar och min tanke var att inte ha med dom på bröllopet. Men när jag berättade för min sambo att det finns folk som tar med sina djur och så visade jag honom bilden. Han sa att han ville ha våra hundar med på något kort. Hi hi.. får väl se hur det blir med de...
Vår hund ska vara med hela tiden så klart! Det är ju vårat älskade barn... Hon kommer förmodligen få agera brudnäbb. Sen gäller det bara att se till att hon inte springer ner i vattnet och sen fram till mig och förstör klänningen . Självklart ska hon vara med på korten sen också. Inte på bröllopsnatten dock, då ska det blir sklnt att kunna slappna av och inte behöva gå ut på kvällen och morgonen efter.
Proprepia. Stackars dina hundar att ha en matte med sådan inställning. Det är klart att alla husdjur är en del av familjen. Varför skaffar man annars hund? Min älskade rottistjej gick bort för en månad sedan och jag tänker och saknar henne varje sekund som går. Helt ärligt med den inställningen "det är bara djur" "de är inte en del av familjen" så borde du skämmas. De flesta seriösa kennelägarna skulle nog aldrig sälja en hund till personer som har den inställningen.
Själva har vi självklart sett till att vår valp som när vi gifter oss kommer vara 1 år ska vara i närheten av stället vi bor och tillsammans med en tjej som passar en del barn och andra i familjen som har hund. I kyrkan blir det nog problem men annars skulle vi gärna ha med henne.
Seriöst. Det är djur. De är inte människor.
Jag håller med Mrs Smith helt och fullt.