Husdjur på bröllopet?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?
Pippi Pelikan.
Jag umgås inte med människor som inte tål eller tycker om djur.
Pippi Pelikan
Min hund och mina katter kommer varken vara med i kyrkan eller på festen, för _deras egen_ skull. Men på foton vill jag ha med dom.
Våran hund ska självklart vara med på bröllopskorten samt på toppen av bröllopstårtan. Han är en fullvärdig familjemedlem och en stooor del av vårt liv.
Jag upphör alldrig att förvånas över människor som ska ha med sina ungar överallt, I tvättstugan, i affären och i kyrkan.
Vår bröllopsdag vill vi fira utan skrikiga snoriga ungar men gärna med snälla tillgivna hundar
En hårig hund ovanpå tårtan???
bullisklubben
*skrattar*
Fick en vacker bild av en stor hund som försöker balansera på toppen av en gräddtårta sakta som tassarna glider igenom och med en ivrig tunga som slickar grädde.
Var en rätt kul syn :)
Hehe, bra sagt Mrs Smith
Mrs Smith: Barn är förvisso människor de också, och man är inte allergisk mot dem så i affären får de nog vara, men på mitt bröllop vill jag inte ha dem, därav
"Vår bröllopsdag vill vi fira med våra vuxna och hårlösa vänner."
Jo jag är nog allergisk mot barn. Varje gång jag träffar dagis ungar med snoriga näsor blir jag sjuk.
Pippi Pelikan: Ingen har väl sagt nåt om att ta med sig djur på någon annans bröllop. Skulle jag aldrig drömma om. Men på MITT bröllop vill jag ha med min hund, för jag vill att alla jag älskar ska vara med då.
Min hund är den jag älskar mest av allt i hela världen. (Ja mer än min m2b )Hon är anledningen till att jag stiger upp varje morgon och somnar nöjt varje kväll. Hon har höjt min livskvalitet med 1000%. Det vet alla de som är bjudna på bröllopet och om det besvärar dem så behöver de inte komma!