• Gnappgnapp

Husdjur på bröllopet?

Ska ni ha era husdjur med på bröllopet/Fotona?
    ideér på hur det blir stiligt och inte fjolligt (har stora hundar)?

• Svar på tråden Husdjur på bröllopet?
  • Johans w2b

Hej husdjurslovers!

Vi har en helt underbar flatcoated retriever och han ska såklart vara med på en del av våra bröllopsfoto. Han ska även dagen till ära iklädd specialsydd silver fluga vara vår ringbärare. Han är också ccollugn och van vid stora festsamlingar men för säkerhetsskull ska ena tärnan hålla honom i hans silversprayade koppel. Han ska presentera ordningsreglerna i festprogrammet som inte är gjort ännu. Shelley på Ultimte Cake ska göra våran caketopper - två flatcoated retrievers (m. slöja och silverfluga) dagen till ära. Retreivers gillar matte och husse väldigt mycket men när de tänker på två saker:
    1.

• Johans w2b

Oj, kom visst åt en knapp...
    1. Sex el.
    2. Mat
    kan det som bekant gå fel, därför ska han få vänta i vårt rum i huset vi hyrt speciellt för dagen och som våra gäster (kommer många långväga från Hudik) kommer att sova över i. Många hundar blir gäster på bröllopet så vi tycker det är säkrast att de får vara på sina rum under middagen.

Tilläggas skall att vi ska gifta oss ute vid Ringsjön i Skåne, det är kanske inte alla präster som skulle tillåta hundar i kyrkan...Vad vet jag??? Tycker precis som ni andra, de är en del av ens familj, klart att de ska vara med!!

Lycka till alla hund och kattälskare

• mialid

Ser att många ska ha med sina hundar vid fotografering. Jag tycker att det skulle vara roligt att ha med våra katter, men min M2B tycker att det känns konstigt. Problem nr 2 är hur man skulle hålla katterna. De fäller ju en hel del och svarta katthårstrån på klänningen känns inte så kul.....

• Too Be  gift nu

Eftersom vi ska gifta oss i Las Vegas så går det inte att ha med våra Vovvar på bröllop eller korten.
    Hade vi gift oss hemma hade vi defenetivt haft med dom på korten !!

Däremot kommer dom att vara med på festen för släkt och vänner när vi kommer hem.
    Dom kommer vara i ett angränsande rum där vi ska ha en stor hage som vi gör av kompost galler.
    Där ska vi ha fällar,tuggben,vattenskålar och får lite besök av gäster som gillar dom lika mycket som vi :)

• Fru Cinderella

mialid

Jag tänkte vira in dem i varsin filt o hålla dem i famnen sen.

• mialid

Cinderella

Att jag inte tänkt på det!!!! ;)
    Det går ju att hitta något snyggt tyg som passar med färgtemat på bröllopet. Det ska jag nog göra!

• Propepria

Vi har två rotweilers, urmysiga! Men med på kortet kommer de inte. De är ju trots allt bara djur och inte en del av vår familj.

• Fru Cinderella

mialid

Jo något borde man ju hitta. Ska ju köpa metertyg på IKEA till dukarna i antingen någon beige eller sage färg. Så där borde man kunna hitta något.

• R&F (1/7 2006)

Propepria: Våra hundar är åxå "djur", lixom jag är ett djur, de är ändock en stor del av vår familj och vårt liv.

• Lotu

Kanske finns det någon som kan visa bilder då deras djur har fått varit närvarande vid bröllopet?

Svar på tråden Husdjur på bröllopet?