Sept-06 by Nonika
Okey...Såg att gänget med bl a Nonika, Ell, evkasu, Abeth och massor med andra glada septembertjejer har upphört. Hittade någon mer sept.06 men jag kände inte igen någon på den.
Här fortsätter troligen del 3 :D
Okey...Såg att gänget med bl a Nonika, Ell, evkasu, Abeth och massor med andra glada septembertjejer har upphört. Hittade någon mer sept.06 men jag kände inte igen någon på den.
Här fortsätter troligen del 3 :D
HEJ!
Idag blev det skor åt blivande. Svarta. Passar bra till den svarta kostymen vi köpte. Så nu är det skjorta och slips som saknas. Skorna kostade förresten bara 189 kronor, rena fyndet! :)
Hej tjejer!
Igår fick vi reda på att en av våra vänner som arbetar som kock är ledig den 30 september och kan laga vår bröllopsmiddag. Så nu ska vi bara komma på vad vi vill äta och kolla med honom vad det skulle kosta oss. Vi har tänkt lägga en massa pengar på just maten, och han har bra kontakter som kan fixa råvaror billigt så jag har en känsla av att det kommer att bli mycket gott.
Befinner mig hos syrran i Stockholm just nu, men hoppas på att kunna åka ner till Skåne imorgon och hämta våra förlovningsringar på vägen. Det skulle vara så kul att äntligen få dem.
Ska strax åka till skolan och jobba som bara den så jag kan åka ner till min älskling imorgon.
Ha det bra!
Abeth: Men toppen! Egen kock -kan inte bli bättre! Tänkte ge lite tips från en annan kompis bröllop, där bjöd de på kycklingfilé om den var grillad eller hur det nu var minns jag ej. Men de hade buffé så att säga, där han kocken faktiskt stod och serverade gästerna varsin portion (påminner läskigt nog om skolan...) och därefter fick de ta grönsaker, och annat gott till efter tycke o smak ;)
Hm poängen var väl att om man vill ha lite koll på maten sen och hur mkt det kan gå åt är ju detta ett enkelt sätt att ordna det på ;) Men jag tror nog ni har planerat maten o allt redan hihi...