• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Burro

Det går rätt bra för oss tror jag. Har så gulliga vänner och familj som ställer upp och fixar allt möjligt. Måste bara börja gå in skorna... gruvar mig lite för det. Om 5 veckor kan vi kalla oss FRU!!!

• Pärtan

Hej tjejer!
    Bara lite drygt en månad kvar nu. Hur är det med nerverna?? Jag känner mig lugn än så länge, har haft några mardrömmar men inte så många, mest trevliga.

Bröllopsplaneringen har legat och vilat lite. Men en del har hänt sen sist. Vi har bestämt oss för en tårta, men inte bokat. Ska träffa prästen på onsdag (Fick äntligen en präst och kantor, bättre sent än aldrig). Min mamma har gjort beställning på bordsdekorationer och har även gjort en beställning på de champangeglas som vi ska ha vid brudskålen, samt som blir gåva till gästerna. Det är bra med familjen.
    Bordedekorationerna blev billiga, 45 kr/st och för 65 kr fraktar hon dem till feststället. Himla bra!

Har en del på "skulle behöva göra snarast" listan, såsom fixa underkjol, boka tid för naglar, underkläder (iofs redan bestämt men ej köpt), beställa tårtan, provsmaka maten.
    På fredag ska jag på konsultation. Det ska bli spännande.

• Wire

En månad & två dagar kvar...
    Börjar känna mig stressad.
    Men jag har hittat skor! Gorgeous shoes! Am happy!