• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Strumpan.

Ska också gifta mig den 17/6. Jag har varit coollugn hela tiden och trott att jag ska vara det hela tiden ut men nu känner jag stress fast jag inte har något att stressa för. Allt är klart förutom att jag ska ringa och dubbelchecka allt 2 veckor innan och göra bordsplacering.

• zmurfylove

Hoppar på tråden lite så här på slutet. Var med i några inlägg i förra tråden med.

Saker som är klara är:
    min klänning
    mina skor
    mina underkläder
    sambons frack
    sambons skor
    dotterns klänning
    sonens minifrack
    kyrkan
    prästen (samtal på måndag)
    maten
    tårtan
    festplatsen (partytält på gården)
    serveringspersonal bokat
    låtar och psalmer till vigseln fixat
    har börjat spåna på festprogram
    ring
    har bokat tid för make-up på dagen B
    har bokat frisör 2 veckor innan
    har bokat fotvård 2 veckor innan med

kvar att fixa är:
    brudbukett
    bil från kyrkan och hem
    festprogram
    kyrkoprogram
    skor till barnen

Så ligger vi till i planeringen för tillfället. Och det är mindre än en månad kvar nu.

• Millan28

Hur går det för alla 17/6-brudar...? Börjar ni bli nervösa?