• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Pärtan

Jag håller på med att göra klart festprogrammet. Ska knyta ett snöre om kanten som håller ihop dem. Suck det är ett evighetsgöra känns det som.

Annars är vi nästan klara. Packa förstås och så lämna in käderna till frisören och göra naglar i morgon. Har även ett par presenter att fixa, men vi vet vad vi ska köpa.

Vi kommer att sova på hotell i morgon kväll. Det ska bli skönt.

Söker oxå efter tips till packning. Här är lite som jag tänkt på:
    Lite sexiga underkläder, morgongåvan, sköna kläder att ha dagen efter, balsam till håret.

• Kär men inte galen

Garderoben till klänningen! Tandkräm o tandborste! Lite levande ljus kanske? Hmmmm...Kamera!? Och...Skor!
    Treo?

• picachu

Varning: eufori-chock!!

Imorgon gifter vi oss! Tjohoo!
    jag har aldrig känt mig så lung med bröllopet som jag gör nu; allt är under kontroll! I eftermiddag ska vi gå och piffa till lokalen och köpa sprit. Senare ska jag gå och sola och ikväll ska jag göra mina ögonbryn och naglar. Åhh! Det ska bli så roligt att pyssla! *myser*

Och imorgon ska jag stajlas! Fy vad roligt det ska bli! :D

Och det ska bli så roligt att träffa mina gamla kompisar!

Gud vad jag kommer att böla när vi blir vigda!

Och på söndan - att få vakna och vara gift med min man! *bölar redan*

Tjohhoooo!!

• Swedie