• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Pärtan

Jag håller på med att göra klart festprogrammet. Ska knyta ett snöre om kanten som håller ihop dem. Suck det är ett evighetsgöra känns det som.

Annars är vi nästan klara. Packa förstås och så lämna in käderna till frisören och göra naglar i morgon. Har även ett par presenter att fixa, men vi vet vad vi ska köpa.

Vi kommer att sova på hotell i morgon kväll. Det ska bli skönt.

Söker oxå efter tips till packning. Här är lite som jag tänkt på:
    Lite sexiga underkläder, morgongåvan, sköna kläder att ha dagen efter, balsam till håret.

• Kär men inte galen

Garderoben till klänningen! Tandkräm o tandborste! Lite levande ljus kanske? Hmmmm...Kamera!? Och...Skor!
    Treo?

• picachu

Varning: eufori-chock!!

Imorgon gifter vi oss! Tjohoo!
    jag har aldrig känt mig så lung med bröllopet som jag gör nu; allt är under kontroll! I eftermiddag ska vi gå och piffa till lokalen och köpa sprit. Senare ska jag gå och sola och ikväll ska jag göra mina ögonbryn och naglar. Åhh! Det ska bli så roligt att pyssla! *myser*

Och imorgon ska jag stajlas! Fy vad roligt det ska bli! :D

Och det ska bli så roligt att träffa mina gamla kompisar!

Gud vad jag kommer att böla när vi blir vigda!

Och på söndan - att få vakna och vara gift med min man! *bölar redan*

Tjohhoooo!!

• Swedie

Ojojojoj.. jag har lite bröllopsnerver idag!! Vädret här i Skåne ser inte ut att bli så fint.. hoppas hoppas att det blir det endå!!

• J&D

pichachu: jag känner likadant!

men jag är nervös också...

vädret är perfekt här i stockholm, och det ska bli fint imorgon också! vi gifter oss utomhus så vi är väldigt glada!

:D :D

iiiiiiiihhhhhhhhh
    imorgon!

• picachu

mmmm, den här dagen har bjudit på alla känslolägen - från "tjohoo" till "dra åt helvete" (åt killens familj+min pappa) det gick över när jag fick i mig lite mat, så nu är jag tillbaks på "tjohho"

Får se hur många dalar till jag hinner med under nästkommande timmar.

• Wire

I morgon, i morgon, i morgon!

För min del en ganska bra dag men hur jag klarade att inte be de på klänningsaffären att dra åt helvete vet jag inte. Klänningen skulle sys upp och ändras lite och skulle vara klar i onsdags för sista provning och ev någon liten ändring, det var den inte, då hade de inte sytt allt. Jag skulle hämtat den igår, då kom de på att de inte hade kemat den... (det skulle ingå). Idag kom jag på em som vi hade bestämt, då var den inte struken än. "Men du kan väl gå & ta en fika så länge". Jag hade massor med saker att göra, tur att man inte var döstressad. Och när jag provar klänningen med sista ändringarna gjorda så sitter den faktiskt inte så bra... Suck. och ändringarna blev dyrare än beräknat. Jag skulle litat på magkänslan och handlat på Kik istället.

Tur är i alla fall att allt annat är tjohoo och att vi inte är stressade nu ikväll. Ska packa och sen ta ett bad (om killen kan slita sig fr fotbollen förstås, men det är också ett sätt att slappna av).

LYCKA TILL ALLA OCH HA EN UNDERBAR DAG I MORGON! Som min toastmadame sa: "tänk på att det här är sista kvällen ni lever i synd" Så krama om varandra ordentligt och försök att inte stressa upp er. I morgon är vi fruar.

• picachu

Ooooooh!

Shit! Just det! Ikväll är sista kvällen vi lever i synd(även om vi gifter oss borgeligt)! Måste synda lite också! :D

• Soon

efter att ha suttit på vårdcentralen för uringvägsinfektion halva eftermiddagen så är nu allting äntligen under kontroll. Saker är packade och alla vet vad dom skall göra. Nu skall jag bara "slita" hem fästmannen från middagen med sina vänner.

LYCKA TILL IMORGON ALLA!

• sommarbris

Idag smäller det!!!

LYCKA TILL ALLA!!!

Svar på tråden 17/6-06 del 2