I morgon, i morgon, i morgon!
För min del en ganska bra dag men hur jag klarade att inte be de på klänningsaffären att dra åt helvete vet jag inte. Klänningen skulle sys upp och ändras lite och skulle vara klar i onsdags för sista provning och ev någon liten ändring, det var den inte, då hade de inte sytt allt. Jag skulle hämtat den igår, då kom de på att de inte hade kemat den... (det skulle ingå). Idag kom jag på em som vi hade bestämt, då var den inte struken än. "Men du kan väl gå & ta en fika så länge". Jag hade massor med saker att göra, tur att man inte var döstressad. Och när jag provar klänningen med sista ändringarna gjorda så sitter den faktiskt inte så bra... Suck. och ändringarna blev dyrare än beräknat. Jag skulle litat på magkänslan och handlat på Kik istället.
Tur är i alla fall att allt annat är tjohoo och att vi inte är stressade nu ikväll. Ska packa och sen ta ett bad (om killen kan slita sig fr fotbollen förstås, men det är också ett sätt att slappna av).
LYCKA TILL ALLA OCH HA EN UNDERBAR DAG I MORGON! Som min toastmadame sa: "tänk på att det här är sista kvällen ni lever i synd" Så krama om varandra ordentligt och försök att inte stressa upp er. I morgon är vi fruar.