• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Bruden79

Idag skulle vi ha träffat vår präst, men nu ringde dom från kyrkan och meddelade att prästen ligger på sjuhuset på obestämd tid och att vi troligtvis måste byta präst...Usch vad tråkigt det känns, jag som tyckt att det kändes så "rätt" med henne. Hoppas bara hon tillfrisknar snart...det lät allvarligt, men dom sa aldrig vad det var...

• 17/6 -06

bruden 79

oj det låter inte kul!

Idag har det inte varit någon möhippa, då är det bara nästa helg som det kan ske

Dock har vi båda två råkat ut för skenmöhippa/skensvensexa

• Soon

Hej hej

Fästmannen är på svensexa idag. Dom verkar ha jätteroligt!

Vet ärligt talat inte om jag får någon möhippa... vi får väl se. Idag har jag i alla fall varit på stan med tärnan och köpt klänning till henne. Själv köpte jag lite mer smink och stay-ups, 2 par för säkerhets skull.

Är SÅÅÅÅ orolig för att jag inte skall få plast i klänningen. Är nästan säker på att dom måste sy ut den. Hur mycket kan dom sy ut en brudklänning!? Det hade varit en madröm om jag inte kom i den överhuvudtaget. Vad gör man då????

Tjing

• zmurfylove

Jag anar ugglor i mossen.
    Kan hända det blir en kombosak i hippa/sexa-väg nästa helg om vi far till våra vänner och "hjälper de med deras grusgång på gården". Det lät lite genomskinligt att de ville ha hjälp med det just nu när de vet att vi håller på att planera och fixa som bäst och det är så kort tid kvar.