• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Bruden79

Idag skulle vi ha träffat vår präst, men nu ringde dom från kyrkan och meddelade att prästen ligger på sjuhuset på obestämd tid och att vi troligtvis måste byta präst...Usch vad tråkigt det känns, jag som tyckt att det kändes så "rätt" med henne. Hoppas bara hon tillfrisknar snart...det lät allvarligt, men dom sa aldrig vad det var...

• 17/6 -06

bruden 79

oj det låter inte kul!

Idag har det inte varit någon möhippa, då är det bara nästa helg som det kan ske

Dock har vi båda två råkat ut för skenmöhippa/skensvensexa

• Soon

Hej hej

Fästmannen är på svensexa idag. Dom verkar ha jätteroligt!

Vet ärligt talat inte om jag får någon möhippa... vi får väl se. Idag har jag i alla fall varit på stan med tärnan och köpt klänning till henne. Själv köpte jag lite mer smink och stay-ups, 2 par för säkerhets skull.

Är SÅÅÅÅ orolig för att jag inte skall få plast i klänningen. Är nästan säker på att dom måste sy ut den. Hur mycket kan dom sy ut en brudklänning!? Det hade varit en madröm om jag inte kom i den överhuvudtaget. Vad gör man då????

Tjing

• zmurfylove

Jag anar ugglor i mossen.
    Kan hända det blir en kombosak i hippa/sexa-väg nästa helg om vi far till våra vänner och "hjälper de med deras grusgång på gården". Det lät lite genomskinligt att de ville ha hjälp med det just nu när de vet att vi håller på att planera och fixa som bäst och det är så kort tid kvar.

Få se om vi far dit och "hjälper de" eller om vi måste göra något annat då.
    Typ baka en massa bröd eller så. :)

Kommer ju ha en massa boende hos oss ca en vecka innan. Så jag har en massa att pyssla med de närmaste veckorna faktiskt. Borde leta reda på så att jag har sängar till alla som kommer sova här med. Och täcken och kuddar och se hur långt sängkläderna räcker.

Nåja. Det blir ett senare problem. Nu ska jag lyxa till det med ett bad.

• Bruden79

Letar febrit efter noterna som jag fixat till han som ska spela, men dom är spårlöst förvunna. Sambon har städat bort dom och jag som ska lämna dom imorgon. *blir galen*....vill bara skriva av mig lite...

• zmurfylove

Kanon! Jag får låna dukar av farsans nya frus dotter till bröllopet. :)
    Så nu slipper jag fundera över vad jag ska ha på borden längre.
    Har idag suttit och plitat ihop ett typ av schema med saker för de två tjejer som ska hjälpa oss med servering. Så nu vet vi vad vi vill att de ska hjälpa oss med. Nu måste vi bara få till ett samtal med dem rätt snart så att de får veta vad de ska göra med.

Nu ska jag slappa framför en film. Tombraider II var det visst.

• Ms N

Idag provade jag hela skruden för första gången. Det var jättefint, men blir ju ännu bättre med proffssmink, fixat hår samt buketten. Jag är så himla ovan med ringen. Jag tjuvprovar den hela tiden. Jag använder aldrig ringar, så jag tänker på att den är där hela tiden. Hoppas det går över med tiden!!

• Pärtan

Tjhooo jag blev hippad i helgen, 3:e hippan faktiskt. Har haft två lite lugnare innan med gamla tjejgänget och med jobbarkompisarna. Nu i helgen blev jag plockade min tärna och några vänner mig och gjorde mig mycket vacker. Sedan åkte vi iväg på en kryssning. Hade himla roligt.

• Bruden79

Har allt hunnit träffa prästen? Vi har haft problem med vår präst, men nu äntligen har vi fått en ny. Fast vi har inte träffat honom ännu...hoppas han ringer snart...

• 17/6 -06

hej tjejer!

idag har jag inhandlat underkläder, köpte dem på NK och när jag skulle betala ville hon skriva in adressen dit vi skulle ha middagen, samt nummer och namn på en kontaktperson. Min toastmadame som var med frågade det jag tänkte : "vad ska ni med det till?" Men det ville hon inte säga

Undra va sjutton det är till för?? Verkar lite överambitiöst att skcika telegram eller liknande...

Svar på tråden 17/6-06 del 2