• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

mina kompisar kom hem till oss på lördagen med frukost. sen blev jag sminkad och fixad i håret och vi åkte iväg till en fotogfraf där jag fick ta fina bilder till min blivande i underkläder (jättegulligt att de ordnat det, jag ahde först tänkt fixa det själv men ekonomin räckte inte till)

sen fick jag ett kuvert av fotografen där det stod att jag nu skulle åka hem och "tack för idag"
    senare på kvällen var jag på middag hos min syster och då ringde det på dörren och där utanför stod en liten söt kille i kostym och räckte fram en drink och kuvert och sa:
    "vill du verkligen gifta dig med xx när det finns sånna som jag?"
    i kuvertet fanns ett brev från tjejerna att jag inte skulle känna mig alltför säker den kommande tiden inför bröllopet.

När jag fick åka hem på dagen blev jag jätteledsen och allt kändes förstört, men nu när jag fått distans till det vet jag ju att det planerades med mkt kärlek och omtanke även om det blev lite fel...

• zmurfylove

17/6 -06

Måste säga att det inte lät som så speciellt skojigt. Men det är ju bara vad jag tycker. Jag hoppas verkligen att jag slipper något sånt där på hippa. Och hoppas att du får en ritkig hippa och en trevlig sådan om du nu ska få någon. Förstår att allt kändes fel och hemskt efter det där faktiskt.

• Millan28