• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Soon

Hej alla!

Vad kul att så många är här nu!

Jag längtar jättemycket nu. Hoppas att våren kommer igång snart för då känns det mer "nära". Ska hämta ringen här i dagarna och det skall bli jättemysigt. Annars MÅSTE vi ta tag i fästmannens kläder snarast. Han vet vad han skall ha och har pratat med dom som skall fixa det, men sen har vi inte gjort mer...suck.

Igår tog vi "före" kort med fotografen, uppe vid kyrkan och så. Hans förslag och det blir nog roligt att jämföra med bröllopskorten.

Tjing!

• Ms N

Hej hej!! Jag ligger klart långt bak ännu vad gäller min planering, men det går frammåt hela tiden!! Klart:
    * Kyrkan
    * Fin bil
    * Brölloppsnatt bokad
    * Inbjudningskort nästan klara
    * Fotograf
    * Fimteam
    * Toastmaster tackat ja
    * Vissa "detaljer" inhandlade

Ska posta inbjudningarna så fort lokalen är klar! Hjälp- i senaste laget kanske... Men sen är det väl bara att tuta och köra

• Soon

Ms N, det kommer att gå bra! Lite grejer varje dag bara!

Låg och sov middag här för en stund sedan. Drömde om hela vigseln, jättefin, MEN INGA GÄSTER, bara 1 syster och mina föräldra,INGA andra. Jag var så ledsen och besviken... *ryser*

Jaja, bara en dröm hoppas jag.

• Ms N

Soon, vad söt du är!
    Jag har drömt hundra gånger nu att det är dags att gå in i kyrkan och jag har glömt att fixa håret/tappat bort klänningen/är allmänt ful! Haha! Snacka om att det är bröllopp som snurrar runt i huvet på en.

• Soon

*hihi* Ja, jag antar att vi får leva med att vi drömmer konstigt nu.

Hoppas att tiden går fort, jag LÄNGTAR så!

Glad påsk!

• 17/6 -06

ha ha va roligt att ni också drömmer om bröllopet

jag drömde om min (förhoppningsvis) möhippa och tärnan drömde mardröm om att allt gick fel på bröllopet

• Soon

Hej Tjejer!

Idag gjorde jag och fästmannen "att göra"-listor, inför de sista 2 månaderna. En lista till honom, en till mig och en för "övrigt" (sådant vi kommer på efterhand). Kändes bra att strukturera upp lite, för det senaste har jag inte varit så strukturerad.

Mycket av det som är kvar är "pysselgrejer" som placeringskort, skiva till middagen, vigselprogram osv. Och jag känner mig inte särskilt pysslig. Har ingen lust med just det utan vill bara att det skall ordna sig av sig självt... men lusten kanske kommer? Ska försöka ge mig ut och köpa underkläder och lite kompletterande smink imorgon.

Hur känns det för er? 2 månader kvar.

• Soon

Hej igen...

Snackade med fästmannen igår och vi tänkte om lite när det gällde placeringskorten vilket känns JÄTTESKÖNT! Så nu blir det inte lika pyssligt med det, utan bara halvpyssligt. Så idag känner jag mig jätte positiv och ser verkligen fram emot dessa 2 månaderna. Kan inte fatta att DAGEN snart är här! Det skall bi såååå underbart!

Längtar inte ni???

• 17/6 -06

tjoho idag är det exakt 2 månader kvar ch jag längtar ihjäl mig!!

Känns som vi har det mesta under kontroll och liksom för dig Soon så är det logistiken och pysslet kvar och mycket kan vi ju inte göra nu...

Vi har pratat med vår präst och ska boka tid emd honom snart. Har ni bestämt er för psalmer och in-utgångsmusik ännu?

• Soon

Vi har inte ens någon präst än... Dom lägger semesterplaneringen nu, så först i maj får vi veta vem det blir, och då bokar vi väl antagligen samtal då.

Men visst, vi har redan nu tankar om psalmer och resten av musiken under vigseln är bestämd sedan länge.

Idag har jag planerat massor och tärnan har varit här och hjälpt till att tänka. Har även köpt hem underkläder som skall provas med klänningen imorgon.

Våren är sannerligen här och snart sommaren och då gifter vi oss. wiiieee!

Svar på tråden 17/6-06 del 2