• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Soon

Hej alla!

Vad kul att så många är här nu!

Jag längtar jättemycket nu. Hoppas att våren kommer igång snart för då känns det mer "nära". Ska hämta ringen här i dagarna och det skall bli jättemysigt. Annars MÅSTE vi ta tag i fästmannens kläder snarast. Han vet vad han skall ha och har pratat med dom som skall fixa det, men sen har vi inte gjort mer...suck.

Igår tog vi "före" kort med fotografen, uppe vid kyrkan och så. Hans förslag och det blir nog roligt att jämföra med bröllopskorten.

Tjing!

• Ms N

Hej hej!! Jag ligger klart långt bak ännu vad gäller min planering, men det går frammåt hela tiden!! Klart:
    * Kyrkan
    * Fin bil
    * Brölloppsnatt bokad
    * Inbjudningskort nästan klara
    * Fotograf
    * Fimteam
    * Toastmaster tackat ja
    * Vissa "detaljer" inhandlade

Ska posta inbjudningarna så fort lokalen är klar! Hjälp- i senaste laget kanske... Men sen är det väl bara att tuta och köra

• Soon

Ms N, det kommer att gå bra! Lite grejer varje dag bara!

Låg och sov middag här för en stund sedan. Drömde om hela vigseln, jättefin, MEN INGA GÄSTER, bara 1 syster och mina föräldra,INGA andra. Jag var så ledsen och besviken... *ryser*

Jaja, bara en dröm hoppas jag.

• Ms N

Soon, vad söt du är!