• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Wire

Jag har hämtat min kläning!!!

Har haft en del trassel med att få tag på den men nu har jag den! Ska sys in men jag måste leta underkläder & skor först. Men det är väl lätt som en plätt! (obs jag är ironisk...)

I övrigt har vi bestämt ring (inte beställt än men ska snart), skickat ut ett par "efterinbjudningar" (folk som vi jättegärna ville bjuda men som inte fick plats fr början men nu har några tackat nej) och fått hem papper på att hindersprövningen är ok.
    Resa (i aug) är på gång och vi jobbar med önskelistan även om jag tycker det är jättesvårt, vi har typ allt...

• BornToBeBride

En till som längtar till 17 Juni!

Fast jaghåller med 17/6-06; Så j-vla närvös jag blir när jag tänker på allt folk som kommer att sitta i kyrkan. Mest nervös är jag för att börja "fulgråta" så att allt smink blir fult o att jag inte kan sluta gråta för att allt e så underbart. Har sett min M2B i sin utstyrsel o blev helt salig för att han var såå himla fin. Med kärleksstämning i kyrkan o lite "Av längtan till dig" ihop med honom så VET jag att jag kommer att fulgråta. Jobbigt läge. Kanske stannar hemma den där dan i allafall....

• Kär men inte galen
    verkar som många börjar bli nervösa nu...JAG MED!