verkar som många börjar bli nervösa nu...JAG MED!
Tiden går jättefort nu på slutet! Vet inte vad jag vill ha för bukett eller ens vilken florist som ska få göra den! Blir nojig över musiken i kyrkan-är det bättre att de som ska sjunga själva ger förslag på låtar så att det blir något som verkligen passar hennes röst? (Vi måste ju naturligtvis tycka att låten passar och är vacker)
Har helt plötsligt börja ändra om i bordsplaceringen för att efter mycket tid gå tillbaka till det ursprungliga...
Väljer mellan två ringar och kan inte bestämma mig...
Är nervös för att svimma i kyrkan, allas blickar att fotograferingen inte ska bli bra...
Vet inte vad jag ska ha för underkläder och börjar nu tänka att jag kanske ska strunta i bh? (Vilket kommer göra att jag inte kan tänka på nåt annat i kyrkan än "Jag har inga underkläder! Jag har inga underkläder!!" och förstöra bröllopet...
Tänker att jag kanske får sådär ont i magen som jag får emellanåt just DÅ och inte kan gå upprätt eller njuta av akten el. festen...
Tänker att middagen kanske blir trist o grå, utan tal och att man sitter och känner att folk vill gå hem...
Detta är inte jag! Vart tog jag vägen? Jag visste ju precis hur jag ville ha det och oroade mig inte det minsta. VAD HAR HÄNT MED MIG? Jag var ju SÅÅÅÅÅÅÅ cool-
lugn!