• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Therése 2006-07-01

Hallååååååå?

• 17/6 -06

ja det är rätt lugnt på den här tråden, alla kanske har fullt upp med planering

• Kär men inte galen

Hej! Jag är här! Kikar in snabbt bara! Återkommer till vår 17:e juni tråd så snart jag har mer tid-håll den flytande!

• Wire

Har fått pris på min klänning och ok på att den går att sy in och nu är den undanhängd för mig. Ska dit och prova på torsdag. Känner mig mycket nöjd!

Har dessutom postat hindersprövning & namnändring idag, känns som att det går lite framåt iaf. Ska nu fortsätta med gästtransport och ring.

• Soon

Hej hej!

Jag är inte så stressad. Nästan allt är klart förutom småsaker som man bara kan göra lite närmre inpå.

Det som jag är mest orolig för är ljudanläggningen i kyrkan och på festen, men jag litar på fästmannen där och sen BRÖLLOPSRESAN! Vet inte ens om det blir någon än - men jag hoppas verkligen det! Vill så gärna åka direkt efter bröllopet, på måndagen eller så. Men vi vet våra förutsättningar bättre nästa vecka, så då kanske vi ÄNTLIGEN kan ta ett beslut om det.

Tjing!

• 17/6 -06

Kul med lite liv här inne igen

Nu börjar folk fråga hur det går med planeringen om det inte är stressigt osv.
    Ärligt talat fattar jag inte vad som kan vara stressigt just nu, vi ligger verkligen i fas och jag vet att det kommer bli mer tiden innan, men då är nog stressen även mkt nervositet.
    Jag blir SUPERnervös när jag tänker på när jag ska gå in i kyrkan. Hur känner ni andra det?

• Therése 2006-07-01

Men ingen Sussie från Hässelby?

• *ida*

Nu har jag precis satt på de sista frimärkena och ska ut och posta inbjudningarna!! När har ni andra satt OSA?? Vi har den 15 maj.. Nu känns det så verkligt! IMorgon komer alla inbjudna läsa korten som jag ägnat många timmar (och tårar) med att tillverka!!

• Soon

Vad spännande Ida!

17/6-06, jag känner mig faktiskt inte heller stressad. Eller. Jag har inte så mycket tid över att tänka på det just nu, så jag bara hoppas och litar på att allt ordnar sig tids nog. Men det känns ju som sagt att vi ligger i fas, någorlunda.

Känns fortfarande lite overkligt. Men när jag tänker på att stå i kyrkan med min älskade bredvid mig så blir jag underbart lycklig!

• 17/6 -06

Ida!
    det är ju så spännande när man skickar ut dem, vi skickade för ca 2 veckor sedan och har osa 10 maj. en del kompisar började gråta när de fick den

Soon
    precis så känner jag också! Och en känsla att jag kommer vara supernervös!

Svar på tråden 17/6-06 del 2