• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

Pärtan:
    kul med 3 hippor! jag har haft en sken och i helgen tror jag min riktiga blir av!

Bruden79
    vi träffade vår präst en gång innan, men det kändes som att det inte behövdes nu i efterhand. Vi ska även träffa prästen torsdagen innan i kyrkan för att öva.

Ms N
    Tjuvprovar du vigselringen? Det gör jag också . om du är ovan undrar jag, har du inte någon förlovningsring?

• pepsan

Så äntligen blev man hippad i helgen!! Jag skulle vara barnvakt åt min systerdotter i går, men jag hade räknat ut innan att det nog inte skulle bli så, men jag spelade med och åkte dit iallafall och när jag ringde på så var det ju såklart mina kompisar som öppnade! Då blev det lunch och mousserande och sen åkte vi in till stan (sthlm) och gick på smyckeskurs där vi fick göra egna smycken, väldigt roligt faktiskt, sen bowlade vi och åt på restaurang och avslutade sen kvällen i "Kungsan". De var väldigt snälla mot mig faktiskt, jag fick gå runt i en tiara och så fick jag två uppdrag: det ena var att jag skulle samla in äktenskapliga råd inför framtiden och det andra var att jag skulle fota söta par som såg ut som jag ville att vi ska se ut om 20-30år. Det gick faktiskt ganska bra! Himla skoj var det iallafall!!

• Pärtan

Pepsan: Vad kul! Det varkar ha varit en bra hippa.

17/6-06: Blev det något för dig?