• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Pärtan

Oj, det blir fullt hus. Mina föräldrar och minsambos föräldrar kommer att komma hit på fredag, men de bor på hotell. Vi ska oxå sova på hotell natten innan, men inte samma.

Ja jag hoppas oxå på sol och värme.
    Kolla en 9 dagars prognos på www.weather.com

• Burro

Jag jobbar tre dagar till, sen semester... Skolavslutning på onsdag som jag håller i, sen får jag vara ledig, eller typ i alla fall. Det är 1000 saker som ska fixas, men det känns ändå rätt bra.

Om 1 vecka är vi fruar!!!

Lycka till!!!

• Bruden79

Idag blev jag hippad av min syster. Sen körde hon runt mig i bilen (hade ögonbindel). efter ett tag fick jag kliva ur bilen. Sen fick jag känna på massor av människor och gissa vem det var. Då var det alla mina kusiner och mostrar och systrar. Totalt 16 personer. Sen fick jag göra lite uppdrat och dom klädde ut mig. (Vi var i en park så ingen såg mig eg, annars hade jag ogillat det ) Efteråt åt vi picknick och surrade. Super mysigt! Imorgon ska vi träffa prästen för första ggn....hoppas han är bra, har tyvärr inte hört det bästa om honom....Men jag går in för att han är BÄST

Snart är det vår tur!

• Strumpan.