• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Pärtan

Oj, det blir fullt hus. Mina föräldrar och minsambos föräldrar kommer att komma hit på fredag, men de bor på hotell. Vi ska oxå sova på hotell natten innan, men inte samma.

Ja jag hoppas oxå på sol och värme.
    Kolla en 9 dagars prognos på www.weather.com

• Burro

Jag jobbar tre dagar till, sen semester... Skolavslutning på onsdag som jag håller i, sen får jag vara ledig, eller typ i alla fall. Det är 1000 saker som ska fixas, men det känns ändå rätt bra.

Om 1 vecka är vi fruar!!!

Lycka till!!!

• Bruden79

Idag blev jag hippad av min syster. Sen körde hon runt mig i bilen (hade ögonbindel). efter ett tag fick jag kliva ur bilen. Sen fick jag känna på massor av människor och gissa vem det var. Då var det alla mina kusiner och mostrar och systrar. Totalt 16 personer. Sen fick jag göra lite uppdrat och dom klädde ut mig. (Vi var i en park så ingen såg mig eg, annars hade jag ogillat det ) Efteråt åt vi picknick och surrade. Super mysigt! Imorgon ska vi träffa prästen för första ggn....hoppas han är bra, har tyvärr inte hört det bästa om honom....Men jag går in för att han är BÄST

Snart är det vår tur!

• Strumpan.

Jo, igår kom min möhippa. Dom klädde ut mig i en mini sverige tröja och minikjol med tights under och med pom-poms. sen fick jag gå på stan och pussa killar på kinden och det kostade dom 5 kr. Sen träffade vi massa svensexor och möhippor så jag hade fullt upp med att dansa vals och bugg och med killar som dom hade klätt ut jättefult mm. Sen gick vi till liseberg och skämde ut mig och jag vann en stor center. Det var jättekul. Hade druckit lite innan också annars hade det nog inte gått lika bra

• sommarbris

Hej på er
    Ny här i tråden!
    Gifter mig också på lördag!!! Hjälp vad tiden gått fort senaste månaderna.

Vi fick en son i februari som alltså nu hunnit bli 4 månader, men det har ju varit fullt upp med honom kan an säga, så jag tror inte riktigt nån av oss fattat att tiden gått så fort och att bröllopet närmat sig med sån fart. MEN vi har hunnit med det mesta vad gäller plannering och inte mkt är kvar, vi ska bara bränna ut den sista av 4 festmusiks-skivor, stryka mannens skjorta, han ska klippa sig och jag ska göra mina naglar, sen är vi nog helt fit for wedding

Möhippan hade dom för mig för 2 veckor sen! Verkligen superlyckat!! Dom överraskade mig verkligen när de flög ut ut min m2b:s kompis hus då jag trode att vi skulle hämta upp honom. Fick frukost, jordgubbar och skumpa i solen, och sen bar det i väg till söder och zinkensdam där vi fick en privatlektion i dans ute i gröngräset. Sen fick jag gå skatt och poängjakt i hela stan och därefter vila upp mina ömma fötter på ett SPA med pedikyr. På kvällen blev det middag och show på Wallmans salonger. Verkligen superkul!!! Vill ha möhippa varje dag!

Hur ligger ni till i plannering?
    Hunnit bli nervösa?

• zmurfylove

För min del är all planering helt klar. Sambon håller på att sätta upp festtältet idag med hjälp av sin far, min far och min mammas karl.

Min syster och hennes kille håller på att laga all maten idag och ska hålla på imorgon med. Sambons frack ska strykas på lite grann och sen är vi fit for wedding!

Sista övernattningsgästerna kommer imorgon 8 st. 8+6+4=18 pers som kommer bi hemma hos oss. 6 pers i husvagn på gården och resten spridda i huset.

Vårat smurfpar till tårtdekoration kom med posten idag. :)

Är det lördag snart?

• Soon

Åhh nu är det såå nära!! Allt är nästan fixar - eller i alla fall delegerat. Tycker att det är det jobbigaste av allt. Att be folk om hjälp. För man vill ju inte besvära... Men det skall bli så fantastiskt roligt och så fantastiskt trevligt!

*längtar!*
    Fint väder verkar jag få också

• Bruden79

IDag hämtade jag klänningen och jag är sååå nöjd! Kommer känna mig som en prinsessa i den! Bilder kommer efter bröllopet. Idag tänkte jag packa väskan till hotellrummet, tips?

Svar på tråden 17/6-06 del 2