Hej på er
Ny här i tråden!
Gifter mig också på lördag!!! Hjälp vad tiden gått fort senaste månaderna.
Vi fick en son i februari som alltså nu hunnit bli 4 månader, men det har ju varit fullt upp med honom kan an säga, så jag tror inte riktigt nån av oss fattat att tiden gått så fort och att bröllopet närmat sig med sån fart. MEN vi har hunnit med det mesta vad gäller plannering och inte mkt är kvar, vi ska bara bränna ut den sista av 4 festmusiks-skivor, stryka mannens skjorta, han ska klippa sig och jag ska göra mina naglar, sen är vi nog helt fit for wedding
Möhippan hade dom för mig för 2 veckor sen! Verkligen superlyckat!! Dom överraskade mig verkligen när de flög ut ut min m2b:s kompis hus då jag trode att vi skulle hämta upp honom. Fick frukost, jordgubbar och skumpa i solen, och sen bar det i väg till söder och zinkensdam där vi fick en privatlektion i dans ute i gröngräset. Sen fick jag gå skatt och poängjakt i hela stan och därefter vila upp mina ömma fötter på ett SPA med pedikyr. På kvällen blev det middag och show på Wallmans salonger. Verkligen superkul!!! Vill ha möhippa varje dag!
Hur ligger ni till i plannering?
Hunnit bli nervösa?