• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

jag måste få rekommendera Pilates, det gör under för magen och midjan!

Jag kör Winsor pilates 20 min 2-3 ggr/veckan och kompletterar med Friskispass och löpning.

• Kär men inte galen

Nu blir jag orolig...har inte prövat min klänning sedan jag köpte den när min dotter var sju veckor. Då var det av förklarliga själ svårt att stänga dragkedjan. Inte kan jag ha blivit större?! Helt plötsligt känns inte det så säkert...
    Jag får inte reda på vem som ska vara kantor-har ringt till alla möjliga på pastorsexpeditionen. De hänvisar mig runt, säger att det är semestertider i juni, att de inte riktigt vet osv. Jag måste veta om kantorn kan o vill ställa upp på att spela piano! Annars faller upplägget...
    Ring ska i alla fall väljas idag! Väljer mellan två och har inte lyckats bestämma mig tidigare men idag måste det ske!

• 17/6 -06

vi fick reda på vilken kantor vi skulle ha redan när vi fick bokningslappen från kyrkan och sen ringde vi och frågade om vilken präst.

Blev av med 3.5 kg på 2 veckor genom att byta ut alla mål utom ett till nutrilette bars och gick sedan in på viktklubben (som jag förut varit medlem i) för att få bort de sista 5 till drömvikten. Ända sen jag gick tillbaka in där är jag så sugen på allt onyttigt och suget går inte bort! Blir galen på det då jag äter regelbundet med mellanmål etc, så det verkar som jag får kämpa bort de sista igen med nutrilett, där blev jag inte så sugen iallafall...

• Ms N

Jag vet inte riktigt vad jag håller på med- det var ju GÅ NER jag skulle till brölloppet, inte GÅ UPP! Nä, nu jäklar... börjar känna PANIK med vikten , men visst GÅÅR det att gå ner typ tre kg på två mån? Bara man har järnvilja.

• Ms N

Just ja, har ALLA här inne skickat ut sina inbjudningar? Vi har inte gjort det!!! De ska ut nästa vecka. Hoppas det är lugnt. (?)

Vad hispig man börjar bli.

• Junibrud 06

Hej 17:e juni brudar! Jag gifter mig också detta datum. Är det ngn mer som stressar för sin brudklänning?? Min har precis börjat sys upp.....

• 17/6 -06

klart det går att gå ner 3 kg på 2 mån!

jag tänkte själv gå ner 3-5 kg.

idag hämtade jag min ring, den är sååå fin!
    Vi har ränt där rätt mkt då de sagt att den ska vara klar och sen är den aldrig klar och idag hade de graverat in 1/6 istället för 17/6! Som tur var gick det att fixa *phu*

• Pärtan

Idag har vi provasmakat tårta, mums. Har inte bestämt oss riktigt.

Vi har fått svar från de flesta. Bara 4 sällskap kvar. Hade osa 10 april, mest för att vi hade en massa rum på hotell uppbokat.

Vad har ni för färgteman? (kanske står någonstans, men orkar inte leta)
    Vi har lila, grönt och vitt

• Ms N

Vi har röda rosor. Läste här att det inte är särskilt passande för sommarbröllopp, men jag är övertygad om att det kommer bli jättefint.
    NU är våra inbjudningar helt klara och ska skickas ut nu till veckan. Samma dag ska det vara förlovningsannons i tidningen. Ingen har en aning om nånting och jag är så pirrig så jag dör!
    Ska köpa en tärnklänning idag. Skönt!

• Wire

Ms N, vi kommer ha röda rosor på borden och jag tycker att röda rosor är väl alltid rätt om man gillar det, i sht när det har med kärlek att göra! Spännande med inbjudningarna!

Vi har fått svar fr alla och det är några som inte kommer men inga som är "jättenära", det är ett par som vi inte umgås jättemycket med, ett par av mina tjejkompisars respektive (tråkigt för de är trevliga men ändå inte hela världen).

Ska nog ringa och höra hur det går med präst, om de har bestämt schema än. Är lite nyfiken...

Svar på tråden 17/6-06 del 2