• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

jag måste få rekommendera Pilates, det gör under för magen och midjan!

Jag kör Winsor pilates 20 min 2-3 ggr/veckan och kompletterar med Friskispass och löpning.

• Kär men inte galen

Nu blir jag orolig...har inte prövat min klänning sedan jag köpte den när min dotter var sju veckor. Då var det av förklarliga själ svårt att stänga dragkedjan. Inte kan jag ha blivit större?! Helt plötsligt känns inte det så säkert...
    Jag får inte reda på vem som ska vara kantor-har ringt till alla möjliga på pastorsexpeditionen. De hänvisar mig runt, säger att det är semestertider i juni, att de inte riktigt vet osv. Jag måste veta om kantorn kan o vill ställa upp på att spela piano! Annars faller upplägget...
    Ring ska i alla fall väljas idag! Väljer mellan två och har inte lyckats bestämma mig tidigare men idag måste det ske!

• 17/6 -06

vi fick reda på vilken kantor vi skulle ha redan när vi fick bokningslappen från kyrkan och sen ringde vi och frågade om vilken präst.