• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Wire

Skönt att höra att det är fler som inte fått veta präst ännu, jag börjar känna mig lite stressad.

• Millan28

Aaahhhhhrg..... mindre än 2 månader kvar nu.... känner mig lite stressad framför allt som frosseriet i påsk inte gjort underverk för figuren.

Näbbklänningen är beställd nu iaf. Min lilla dotter på nästan 2 år ska vara näbb:
    www.ebay.se/viItem

• E-tuna

Hej tjejer-får man va med?
    Vet inte om jag har besökt denna tråd förut faktiskt...hursomhelst så är detta vårt datum också...
    Jag känner mig inte sååå stressad i nuläget men jag håller med Millan 28...nu blir det hårda tag med figuren.

• Millan28

E-tuna: Har du tänkt gå ner nåt innan bröllopet? Hur sent kan du ändra klänningen?

Jag kan ändra min senast en månad innan men den är 2-delad och toppen är av omlottmodell så den kan anpassas ganska bra ändå.

• E-tuna

Det är nog likadant i tidsplanen för min klänning...jag skulle behöva gå ner 2-3kg och jag hoppas att dom kilona tas från magen nedanför naveln...är det något att hoppas på?
    Det går ju inte att punktförbränna säger dom som vet...vi får se.

• 17/6 -06

E-tuna

Välkommen hit!

Millan28
    Vilken söt klänning!!

Jag håller också på vikten, hoppas jag går ner 5 kg tills 17:e men redan nu väger jag mindre än jag gjort på typ 10 år så jag är nöjd

Pratade med en skräddare(köpte min klänning skräddarsydd via ebay) om att ta in min klänning och det var inga problem så jag kan lämna in den så sent som en vecka innan för ev ändringar och det känns skönt!

Var inne på resebyrån idag och betalade vår resa, vi åker en månad till Malaysia och det ska bli helt underbart!!
    Annars känner vi oss inte alls stressade utan nu börjar det kännas i nerverna att det närmar sig

• Soon

Jag skall prova klänningen idag och jag har lite ångest över det. Det är mer än 2 månader sedan sist, och jag hade gått ner i vikt sen dess...men sen kom påskhelgen.. dumt att välja just denna dagen kanske. men vad gör man. Jag hoppas att jag kommer i form innan det är dags. 2 kilo hade gjord susen!

Annars känns allt toppen roligt med bröllopet nu, hoppas att det håller i sig. -D

• Pärtan

Hej hej tjejer!

Här är en till...

Vi har inte heller fått någon präst eller kantor ännu, men i övrigt känns allt lugnt.

Ett par kilo till så sitter klänningen ordentligt. Påsken var inte någon hit.

E-tuna: Ett förslag på övning för nedredelen av magen är att ligga på rygg och lyfta benen sträkta uppåt så långt att du även lyfter på rumpan en bra bit. Sakta på nervägen. Det tar iaf rätt mycket på magen. Även om det nu inte går att punktförbränna.

• E-tuna

Pårtan:
    Tack för tipset!!!
    Jag ska genast -ikväll- börja öva...jag tror jag vet precis vad du menar...
    Jag är en "gammal" magdanssös och då ska man träna magen "åt andra hållet"
    Nu ska jag i en bröllopsklänning o limpan på magen blir inte lika fiiiin i klänning som den blir i dans!!!
    Gulle-dig...
    Jag lovar...flera hävningar blir det innan jag går o lägger mig!!!

• Soon

Har varit och provar klänningen nu...ojojoj...

Den gick inte ens att stänga. Men jag hoppas att det mesta är påskens fel och med vardagens intåg så kanske det rinner av mig nästan av sig självt. Men självklart, många raska promenader och lite magövningar. 2 månader har vi på oss tjejer!

Svar på tråden 17/6-06 del 2