• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Wire

Skönt att höra att det är fler som inte fått veta präst ännu, jag börjar känna mig lite stressad.

• Millan28

Aaahhhhhrg..... mindre än 2 månader kvar nu.... känner mig lite stressad framför allt som frosseriet i påsk inte gjort underverk för figuren.

Näbbklänningen är beställd nu iaf. Min lilla dotter på nästan 2 år ska vara näbb:
    www.ebay.se/viItem

• E-tuna

Hej tjejer-får man va med?
    Vet inte om jag har besökt denna tråd förut faktiskt...hursomhelst så är detta vårt datum också...
    Jag känner mig inte sååå stressad i nuläget men jag håller med Millan 28...nu blir det hårda tag med figuren.

• Millan28

E-tuna: Har du tänkt gå ner nåt innan bröllopet? Hur sent kan du ändra klänningen?

Jag kan ändra min senast en månad innan men den är 2-delad och toppen är av omlottmodell så den kan anpassas ganska bra ändå.

• E-tuna

Det är nog likadant i tidsplanen för min klänning...jag skulle behöva gå ner 2-3kg och jag hoppas att dom kilona tas från magen nedanför naveln...är det något att hoppas på?
    Det går ju inte att punktförbränna säger dom som vet...vi får se.

• 17/6 -06

E-tuna

Välkommen hit!

Millan28
    Vilken söt klänning!!

Jag håller också på vikten, hoppas jag går ner 5 kg tills 17:e men redan nu väger jag mindre än jag gjort på typ 10 år så jag är nöjd