• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

vi kommer också ha röda rosor på borden, eller rättare sagt rosenblad utströdda i mitten.

Jus tnu känns det trist emd planeringen o jag och sambon tjafsar om riktigt löjliga småsaker såsom om vi ska dans avals eller inte, hur vi ska hålla händerna när vi går in i kyrkan etc..*suck*

han är mkt mer traditionell än jag och det är där vi är oense om hur allt ska gå till...

annars ligge vi väldigt bra till när det gäller planeringen, inte så mkt kvar nu (av det vi kan göra innan)

• Soon

Vi måste beställa tårta... Och jag är nojig över klänningen! Hur myckte tror ni att dom kan sy ut klänningen om den är för liten. Kommer drömma maddrömmar om detta...

Annars är det bara smågrejer kvar. Vigselprogram, placeringskort, placering, möte med prästen m.m.

• Soon

idag har vi hämtat ringarna!!! Är så nöjd med min, och fästmannens är också jättefin!

• Ms N

Idag, torsdag, skickas våra inbjudningar ut. Haha, nu kommer de bjudna (80 st) att ha denna karamell att suga på hela långhelgen...snacka om att djungeltrumman kommer att gå hemma i hemstaden... =)

• Ms N

Hallå hallå! Då var jag här igen då! Våra inbjudningar kom ut igår och det var ett av det mest spännande som jag nånsin varit med om!!! Vi har fått två reaktioner hittills, båda av nära vänner som började storgråta av lycka. Jag är NÖJD =)

• Soon

Vad roligt MS N

Jag kan inte fatta att det bara är 1,5 månad kvar! Tänk att det snart är dax!!!

• Millan28

I helgen var vi i Visby och fixade det sista inför bröllopet. Så nu har vi repeterat vigselceremonin med prästen, pratat menyer, bordsplacering mm med hotellet som ska ha festen, provat lite smink och pratat hår med frisören samt pratat med fotografen som ska fota. Alla var supertrevliga och tillmötesgående så det känns jätteskönt att få lämna över allt ansvar till dem nu...

Min klänning och ringarna är inköpta, dotterns näbbklänning och mina örhängen inköpta på ebay har kommit (jättefina) och skorna (också ebay) är på väg.

Hindersprövning klar. Hotell & resa bokad. Blommorna ordnar min far.

Vi har tittat på kostym till mannen men ej köpt den ännu så det är klart. Sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta......

....eller har jag glömt nåt??

• Ms N

Luta sig tillbaka å vänta... tänk om man kunde göra det!!!

Vi måste ta tag i min killes klädsel snarast. Sen är det väl mat som är näst...och beställa tårta..

• Ms N

Hjälp, vad dött det är här!!! Hur går det, tjejer??

• Swedie

Hej tjejer, jag är också en 17/6 brud :D 34 dagar idag!! :D :D Jag blev hippad igår, så roligt!

Svar på tråden 17/6-06 del 2