• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

vi kommer också ha röda rosor på borden, eller rättare sagt rosenblad utströdda i mitten.

Jus tnu känns det trist emd planeringen o jag och sambon tjafsar om riktigt löjliga småsaker såsom om vi ska dans avals eller inte, hur vi ska hålla händerna när vi går in i kyrkan etc..*suck*

han är mkt mer traditionell än jag och det är där vi är oense om hur allt ska gå till...

annars ligge vi väldigt bra till när det gäller planeringen, inte så mkt kvar nu (av det vi kan göra innan)

• Soon

Vi måste beställa tårta... Och jag är nojig över klänningen! Hur myckte tror ni att dom kan sy ut klänningen om den är för liten. Kommer drömma maddrömmar om detta...

Annars är det bara smågrejer kvar. Vigselprogram, placeringskort, placering, möte med prästen m.m.

• Soon

idag har vi hämtat ringarna!!! Är så nöjd med min, och fästmannens är också jättefin!

• Ms N

Idag, torsdag, skickas våra inbjudningar ut. Haha, nu kommer de bjudna (80 st) att ha denna karamell att suga på hela långhelgen...snacka om att djungeltrumman kommer att gå hemma i hemstaden... =)

• Ms N

Hallå hallå! Då var jag här igen då! Våra inbjudningar kom ut igår och det var ett av det mest spännande som jag nånsin varit med om!!! Vi har fått två reaktioner hittills, båda av nära vänner som började storgråta av lycka. Jag är NÖJD =)

• Soon

Vad roligt MS N