• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Millan28

Bara 10 dagar kvar...
    ...börjar känna mig stressad....

• 17/6 -06

jag känner mig kollugn nu, har nog inte fattat att jag är fru om 10 dagar

• Pärtan

Känner oxå mig lugn.

Vi var och övade i kyrkan igår och jag tror att min blivande är lite nervös/spänd.

Håller som bäst på med vigselprogram och festprogram.

• Bruden79

Äntligen har jag fått tag på prästen, vi ska träffa honom på måndag, känns lite som i sista sekund, men är glad att vi fick en tid!

Tänk snart är vi gifta hela bunten! Vad jag längtar och oj så stressad jag är. Imorgon åker jag till sömerskan och lämnar in klänningen, sen hämtar jag den nästa vecka på tors

• Strumpan.

Idag har jag suttit och vikt kyrkprogramm och gjort menyer mm. Bordsplaceringen blev klar igår efter typ 5 ändringar. Nu är det bara lite småsaker kvar att göra men jag är inte ett dugg nervös eller ens pirrig. Kommer nog samma dag anar jag.

• Wire

Har avslutat en maratonsession med min febersjuke blivande där vi gjort klart vigselprogrammet och festprogrammet, i alla fall innehållet och den mesta designen... Kommer nog vara trött på jobbet i morgon. Jag är inte heller nervös men tror att det är en kombination av att jag är så säker på att jag vill gifta mig med honom och att jag är en sån tidsoptimist (vi har egentligen ganska mycket kvar att fixa)

• Millan28

Jobbigt nu..... Jag känner mig superstressad och får ingenting gjort. Det mesta är väl gjort inför bröllopet. Ska "bara" packa, öva in valsen, skriva ut vigselprogram etc. Däremot så har jag MASSOR att göra på jobbet och bara 4 arbetsdagar kvar att fixa det på. Ikväll är det gårdsfest på dagis så jag slutar tidigare, imorgon födelsedagskalas för mannens systerdotter, på måndag måste jag in och prova klänningen på lunchen, på onsdag åker vi till Gotland för vigseln på lördag. Dessutom har mannen mycket på sitt jobb med så vi får dela på alla dagishämtningar/lämningar så gott det går.....

Och samtidigt är jag väldigt okoncentrerad eftersom jag är stressad... Lite moment 22 där...

Jag har dessutom inte fått min mens än och nojjar mig nu för att den ska krocka med bröllopet. Ska åka in på en öppen gynmottagning på måndag och ordna med tabletter som skjuter upp mensen om den inte kommit då.

Säg åt mig att stressa av nån!!!!

• pepsan

Känner mig oxå ganska lugn faktiskt, det mesta är nog klart faktiskt, lite småfix kvar bara. Jag tror fortfarande att det är en månad kvar så risken finns att all nervositet kommer komma fem min. innan vi går in i kyrkan eller så

Millan28: Ta't lugnt! eller inte.. för då kommer garanterat mensen som ett brev på posten Men allt ordnar sig på ett eller annat vis ska du se! Ta en dag i taget bara

• Pärtan

1 vecka kvar och idag blev min blivande bortrövad. Hi hi hi. Han var fin i sin stålmannendräkt strl. 140 cl.

• zmurfylove

3 dagar tills invasionen av min släkt börjar. Tisdag kommer mamma + gubbe och syrran + kille. Onsdag kommer pappa + fru. Sen kommer sambons bror + fru på fredag med 2 assistenter. En kompis + barn och man kommer också på fredag. Och en kusin med flickvän och 2 barn + min moster (hans mamma). Så över helgen blir det fullt hus här.
    2 kompisar med pojkvänner kommer också men de kommer bo på hotell över helgen.

Idag har vi strukit allt som ska strykas. Frack, skjorta, väst, byxor mm. Har packat övernattningsväskan med. Så gott som iaf. Bara tandborsten kvar typ. :)
    Ska dammsuga av överallt och torka lite golv och ta ner en julgardin jag inte sett att jag glömt sen är vi redo att ta emot dem och njuta av några dagars ledighet innan bröllopet. Känns så skönt att allt är klart nu.
    Det är bara maten och tårtan kvar och det har syrran hand om så det behöver jag inte bry mig i. Iofs ska vi handla lite ost och dricka på Tisdag men sen är allt klart för vår del.

Nu längtar jag till den UNDERBARA dagen!!
    Och hoppas sååååå på att det blir sol och varmt!!

Svar på tråden 17/6-06 del 2