• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • Millan28

Bara 10 dagar kvar...
    ...börjar känna mig stressad....

• 17/6 -06

jag känner mig kollugn nu, har nog inte fattat att jag är fru om 10 dagar

• Pärtan

Känner oxå mig lugn.

Vi var och övade i kyrkan igår och jag tror att min blivande är lite nervös/spänd.

Håller som bäst på med vigselprogram och festprogram.

• Bruden79

Äntligen har jag fått tag på prästen, vi ska träffa honom på måndag, känns lite som i sista sekund, men är glad att vi fick en tid!

Tänk snart är vi gifta hela bunten! Vad jag längtar och oj så stressad jag är. Imorgon åker jag till sömerskan och lämnar in klänningen, sen hämtar jag den nästa vecka på tors

• Strumpan.

Idag har jag suttit och vikt kyrkprogramm och gjort menyer mm. Bordsplaceringen blev klar igår efter typ 5 ändringar. Nu är det bara lite småsaker kvar att göra men jag är inte ett dugg nervös eller ens pirrig. Kommer nog samma dag anar jag.

• Wire

Har avslutat en maratonsession med min febersjuke blivande där vi gjort klart vigselprogrammet och festprogrammet, i alla fall innehållet och den mesta designen... Kommer nog vara trött på jobbet i morgon. Jag är inte heller nervös men tror att det är en kombination av att jag är så säker på att jag vill gifta mig med honom och att jag är en sån tidsoptimist (vi har egentligen ganska mycket kvar att fixa)

• Millan28