• 17/6 -06

17/6-06 del 2

De har ju stängt av vår tråd så jag fortsätter här . Råkade först lägga i planering men nu ligger den rätt!

Soon
    Jag tror inte att du behöver känna dig stressad, 3 mån är rätt långt. Se till bara och kolla upp saker som kanske behövs bokas i tid, beroende på var du bor.
    Vi bokade tex kyrka och lokal tidigt för det är en hysteri kring det i Stockholm.
    Jag pluggar och det är ju mkt roligare att fixa med bröllopet än att plugga så vi ligger nog längre fram än vad vi hade gjort om jag jobbat heltid

• Svar på tråden 17/6-06 del 2
  • 17/6 -06

Soon

Kul med resan! Jag längtar som en galning nu till den stora dagen och resan

Jag har ju köpt min klänning på ebayså den har hängt hemma i en månad eller så och ibland tar jag fram den och provar. Jga känner mig SÅ fin!
    Frågan är bara hur man ska göra med underkläder.... jag har ett kraftigt liv på min så bh behövs inte, och undrar om man inte ska byta om till "finare" underkläder när man kommer till hotellet så man kan känna sig lite fräsch...?
    hur ska ni andra göra?

• Soon

Tråkigt väder idag - men jag har i alla fall hunnit med en sväng på stan och där köpte jag en bikini att ha på bröllopsresan.

Härligt att ha klänningen hemma så att man kan prova, titta och drömma när man vill!

Jag vet inte exakt var jag behöver i underklädesväg än. Antingen axelbandslös bh, eller axelbandslös korsett. Ska köpa med mig och prova under klänningen så småningom tänkte jag. Samtidigt provar jag skorna till som jag fått låna av min syster och så skall jag köpa slöja. Så det blir i alla fall 1 tillfälle till att prova klänningen.

Längtar sååå samtidigt som jag undrar när/hur man skall få klart allt. Men man tar ju lite i taget, varje dag.

Kram

• 17/6 -06

hej!

idag ska vi hämta ringen, ska bli jättekul