• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • Linslus

gnizz: Tack

SaT: Appropå psalmer så valde vi "En vänlig grönskas rika dräkt" (201) (Tycker vi passar eftersom det är högsommar)
    & "Gud se i nåd till dessa två" (nr 82)
    Den går:
    "Gud se i nåd till dessa två
    som vi här ser inför dig stå
    med löfte att i liv och död
    gemensamt dela lust och nöd

De slutit nu i denna stund
    ett heligt kärlekens förbund.
    I nåd, o Herre hos dem bliv
    och din välsignelse dem giv"

Varför inte "Den blomsertid nu kommer" (eftersom ni gifter er i maj va?

Grönt är skönt: Nej då, du gör mig inte mer förvirrad

• HeWi

Gnizz: Din blivande fruga har köpt sig en underbar klänning. Min är också en Maggie Sottero...de är fantastiska!

Grönt är skönt: Tack :)

Linslus: Din klänning var vekligen jättesöt. Den kändes väldigt kvinnlig...:)

• insideharmony

Jätte fina klänningar :D

gnizz
    Ja har en liten fråga till dig bara ;)
    Du skriver alltid din wb2 kul med den verssionen :D Men är hon aldrig här å om hon är de va heter hon här då. Ja menar kanske sitte ja här i tråden å pratar me er båda utan att ha fattat att de är ni som ska gifta er med varandra :D
    Kanske du har skrivit de men i så fall ha jag nog missat de.

De flesta av oss brudar är de ju bara vi som sitter på BT. Tro aldrig min Mb2 skulle gå in här om ja ej visar honom nått visst inlägg el så. Han tycker bara de är jobbigt at planera då blir han bara stressad. Å han har bränt ut sig en gång så han får ej bli strässad för han klarar inte de. Men de gör inte mig nåt för ja älskar att planera.

Å de fins ju brudar som hälle inte gillar att planera så de är omvänt därför undrade ja bara. Men ja tycker de är himla kul att vi oxå har en kille här. Fö vissa saker vill man ha råden från en kar i stället. Å kanske inte bara sin M2b utan även utomstående.

• insideharmony

oj va ja stavade i dag då :D

• SaT

Linslus, tack! Den var jättefin!

• gnizz

insideharmony
    Hon heter cornflake_queen men tror inte hon har skrivit något här, hon sitter mest och läser i trådarna.
    Men när det gäller planering och sånt e vi nog rätt lika, jag är kanske lite mer pedantisk och omständig så det e bra med någon som får en att tänka ibland ;)

• Jollster

Hejsan! Är det någon som har koll på hur det är att ha festen på Lilla Brattön?
    Har just nu bokat Ödsmåls bygdegård, men det vore kul att vara lite närmare havet.

• gnizz

På tal om Ödsmåls bygdegård, vi ska dit på påsk så om det är någon här som har några frågor eller behöver några foton på något får ni höra av er.

• Förevigt

Tack tack tack!!

Vi har berättat för våra föräldrar att vi ska gifta oss på nyår och alla blev superglada! Nu ska vi bara träffas alla och vi ska försöka snoka reda på hur/om de har tänkt att sponsra oss
    Lite genant att fråga...

Annars så är gästlistan i stort sett färdig. Men vi har lite ångest hur vi ska göra med vissa vänner..dom man liksom inte har så mycket kontakt med eller som liksom inte brytt sig om oss och barnen. Hur har ni gjort?

• Poppinella

Hej på er alla! Har inte läst tråden än, men undrar vad ni är för ena?
    Jag kommer nämligen från Tjörn och ska gifta mig i september fast det blir i Halmstad där vi bor nu.
    Undrade mest för man kanske vet vem nån av er är... *nyfiken*

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3