• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • HeWi

Poppinella: Ja, då vet jag nog ganska precis vem du är :) William Samuelsson heter min m2b, han har två bröder. Du kanske känner Totte? Marina har jag ingen kontakt med längre och har inte haft på 7-8 år. Hennes mamma träffar jag dock lite oftare...:)

Vem är din fästman, är han också från häromkring eller är han från Halmstad?

• HeWi

Öhh...Glad Påsk förresten på er alla!! Kramar

• Hilde

hejsan ursäkta att jag lånar tråden lite...

Grönt är skönt jag gissar att vi känner varandra Eller snarare din blivande och min make ... kanske?... Hur som helst så har vi bla. en himla massa små värmeljusstakar och lite annat smått och gott som ni kanske har behov av att låna.

Den tråd jag häckar på blev tyvärr förvisad till källarrregionerna på BT... vi blev lite OT på BT efter att vi hade fått våra ringar.

Glad påsk!
    *smyger ut ut tråden*

• Grönt är skönt

Hilde: Klart vi känner varandra! Jag svarar dig i fredagstråden! :D

• Poppinella

HeWi!
    Aha, jag tänkte att det var han! Tyckte väl att det såg ut s, men å andra sidan var det ett tag sen jag såg honom så man kunde ju inte veta säkert.

Jovisst, Totte var jag bekant med! Du får hälsa honom från mig!

Killen min är från Malmö och jag flyttade ner till honom där efter studenten och bodde sedan där i tre år. Dock pågick det mycket skit där, man var lite feg att gå ut efter att det blivit mörkt etc så det kändes inte så kul att bo kvar. Och skulle vi nu ändå flytta ifrån stan så ville jag flytta lite närmre de mina igen så vi tog helt sonika kartan och kollade vilket lämpligt ställe som låg mitt emellan. Det var Halmstad så vi började söka efter lägenhet så fort vi bestämt oss för att det var hit vi skulle flytta.
    Ingen har någon som helst koppling till Halmstad, vi kände ingen när vi flyttade hit, men det är lätt det bästa beslutet vi har tagit! Vi lär väl stanna i dessa trakterna när det blir dags för hus med för ingen vill härifrån nu. Det känns som vi hittat "vårt" ställe!

• Bröllopstokiig

Vet ni vad.... på lördag är det TVÅ VECKOR kvar... känns otroligt.
    Nu har vi gjort en agenda till kyrkan. Om ni som ska vara i Hällevikstrands kyrka är intresserade så tycker jag att vi har gjort en ganska trevlig agenda med en bild på kyrkan på framsidan.

• insideharmony

SaT
    Jätte kul för er :) Ska tänka på er den lördagen ;) Du får återkomma me bilder sen. Vi kan ju inte dö nyfikna här :D

• Orustbrud

Så typiskt... Nu när vi äntligen fått iväg våra inbjudningar och de första anmälningarna börjat trilla in går så klart våran telefon sönder. De har grävt och grejat hela dan och arbetarna sa när de gick för dagen att det var fixat men icke. Blir nästan lite fnissig av ödet.

• gnizz

Orustbrud
    fan va segt, typiskt Murphy....

• insideharmony

Orustbrud
    Visst e de bara såååå typiskt.... å just när man är om nyfiknast oxå på vilka som kommer :D

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3