Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Tyvärr har jag så dåliga erfarenheter av Kullens. Jag har en blivande som var och varannan vecka kommer hem med rosor på fredagen! Inte dumt!
Men tyvärr så är det ofta som de ser jättefina ut och sen ändå dör väldigt fort. Pratat med många som har den erfarenheten efter de bytte ägare till Blomsterlandet, tyvärr... Hört jättemånga som är missnöjda med just hållbarheten på blommorna!
Innan så kunde blommorna stå i många dgr, nu får man vara glad om de inte slokar dagen efter! Så jag kommer inte köpa mina blommor till bröllopet där, synd för det är nära.
Tfn numret är 0303-77 72 21.
Augustibrud: Vad tråkigt att du upplevt att hållbarheten på blommorna inte är så bra. Jag tror dock att jag chansar ändå, för mig räcker det om de håller sig en dag ;)
Linslus: Jag hade också problem med att hitta telefonnumret, men om man går in på Blomsterlandet så kan man söka efter butiker och där fanns numret, men nu har du ju redan fått det!
Jag kommer att fixa hår och smink i Stocken och vara färdig runt 14. Efter det skulle jag vilja åka någonstans där jag kan äta lunch (som vi har med) med min tärna och sedan byta om och åka till kyrka. Har någon nåt bra förslag? Jag har mailat Stockens camping och frågat om man kan hyra en stuga i 2 timmar. Men har ni fler förslag är de välkomna.
Grönt är skönt: Är det priset för bara din bukett, eller för alla: brudgum, bestman och tärna?
Grönt är skönt & Augustibrud-06: Tack för hjälpen
SaT: Oj vad svårt! Kommer inte på något på rak arm, men ska tänka på det! Tyckte det var bra idé med stugan!
Har någon här redan frågat om COVERBAND eller DJ? förlåt i så fall *rörig*
Något bra tips?! Vad betalar NI? (& vad ingår?)
Jollster: Priset är för min bukett bara, M2b ska inte ha några blommor. Vi kommer köpa blommor till dukningen där också, men det har jag inte fått nån prisuppgift på.
Linslus: Vi ska ju ha en DJ, men tyvärr kan inte han hjälpa dig. Det är en kompis till m2b som inte jobbar som DJ längre...
Grönt är skönt: Tack ändå
Vad är fördelarna/nackdelarna med DJ vs. Liveband?
NU har jag gjort en MSN-grupp med lite bilder... Hur GÖR jag för att "länka hit" den?!? *oteknisk*
Linslus
Det är ingen fara fråga du igen.
Vi har bokat Nöjesvärdarna till vårt bröllop. Det kommer en Dj som då är mer inriktad på bröllop, ljus och ljud ingår. För det betalar vi 3900:- + resa. Du kan ju kolla mer på www.nojesvardarna.se om du vill.
Vi tyckte efter mkt velande att det var bättre med dj än band, för ett band spelar ofta bara 2 x 45-60 min. Vår dj spelar 4 timmar i sträck om vi vill.
Är inte heller så teknisk men kan du inte bara kopiera adressen från din sida och hit? Ta endast med från www annars fastnar det gärna i ngt filter och inte kommer med. Vet inte om det var ngn hjälp men...