Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
gnizz
Jätte kul å se er iaf :D
gnizz, jag känner igen båda från Nösnäs tror jag minsann.
Ska se om jag inte kan hitta en bild på hur jag såg ut på nösnästiden, tror att jag har det i datorn. Kanske lättare för dig HeWi att se i alla fall... har du bild själv?
Så, nu ligger det två gamla bilder där i alla fall. www.familjeliv.se/krypin/poppinella/galleri.php
Gnizz & Poppinella: Så roligt att få "se" er
Ni har sååå söta husdjur båda 2!
Själv har jag 2 innekatter (bodde i stan länge & där fick de INTE gå ut...såklart!)
Vad ska ni köpa i morgongåva till era killar?
Inag aning...
Själv då?
"INGEN aning" skulle det va!
Poppinella: Hmm...jag känner nog igen dig...vågar jag avslöja ditt namn här? Det var inte du som vad med i bandet (vad hette ni nu igen?) med två tjejer...ahlberg och johannes var med och spelade också...Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar? :)
Jollster: Jag funderar på att köpa en ingraverad klocka för han har "dödat" sin gamla. Om det skiter sig har jag ingen aning...Förslag resten av er? Gnizz kanske?
Vet inte om jag kan representera mer än de som gillar fiske och friluftsliv. Jag skulle bli glad över en centrepin-rulle, en fin kniv eller yxa eller något liknande. Men huvudsaken tycker jag är att det håller hela livet och att man kommer att använda det.