Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Jag har inte heller fått någon bekräftelse från kyrkan... jag angav präst och kantor veckan efter det att vi bokade datum när man kunde göra det i oktober... det är säkert ingen fara ändå men det är ju alltid skönt med bekräftelse så att man kan vara helt lugn
det jag just nu har mest ångest för är att vi inte har fixat musiken till festen och det är nästan det jag tycker är viktigast på festen. jag älskar fester med livemusik. hade ett bra alternativ men dom lovade för mycket för tidigt och nu står vi helt utan... :( gaah!
Linslus
Tack! Då ska jag kolla på Johanssons vid NK om de har några skor.
Har äntligen köpt klänning! Har haft så mycket ångest över det...Vad har ni andra köpt för klänningar? Och vad ska herren i denna tråden ha på sig?
Grattis till er med nya familjemedlemmar...
Saknar djur ganska mycket nuförtiden....Har haft mkt med djur att göra. Var på Blå Stjärnan 6 månader och träffade massor med jdur varje dag och nu heltr pllötsligt nästan inga alls (fästmannen är allergisk)....
HeWi
Blir nog en svagt kritsrecksrandig tiger kostym men manschet skjorta. Vet inte vad det blir i halsen men ska testa kravat annars kanske det blir en sån där gammal rak, smal och svart pop-slips (om ni vet vad jag menar). W2b har en MS Avril klänning:
www.familjeliv.se/krypin/gnizz/galleri.php
Idag kom bekräftelsen från Morlanda! Äntligen! Hoppas att ni andra också har fått eller får bekräftelsen i dagarna!
HeWi: Vad härligt att du hittat en klänning! Grattis! Jag hade själv smått ängest över den biten, så jag vet hur det kan kännas innan man hittar rätt! Jag ska ha en axelbandslös klänning som jag hittade på Svahns i Kungsbacka, blivande maken ska ha uniform.
Grönt är skönt: Åh GRATTIS till dig & Grrrrrr för mig som nyss kommit åter från brevlådan utan Morlanda-brev
Gnizz: Urtjusig klänning! Har ni köpt den "ny" direkt från återförsäljare? MS-klänningar är jättefina tycker jag!
Låter som att DU också blir hemskt stilig
HeWi: Om du vill se min klänning: gå in på denna länk, sen "Brudklänningar", "Atelier Diagonal 2005 modell 1-9" MIN klänning är nr. 430
www.ramonadesign.se/
(går tyvärr inte att länka direkt till klänningen)
Grönt är skönt: Står det en massa viktig information??
Förresten; visst var väl du i Morlanda kyrka & lyssnade på en gudstjänst? Kan du komma ihåg om det var ett trappsteg upp till typ altaret??
Jag har oxå fått bokningsbekräftelsen! Känns skönt. På söndag ska vi träffa prästen, han ville att vu skulle ha funderat på psalmer... jag har inte en aning. Någon som är duktig och vill komma med tips?
Linslus: Det står absolut inget i bekräftelsen som man inte redan visste. Typ vilka tider man har tillgång till kyrkan (en timme före och en timme efter), att man inte får spela CD i kyrkan och att riskastning inte är tillåtet.
Du får nog snart bekräftelsen du med! SaT har ju också fått!
Apropå trappstegen så är jag inte säker... jag tror inte att det var några trappsteg upp till altaret, men ärligt talat tänkte jag inte på det eftersom vi inte ska vara där. Prästen stod ju i predikstolen och den är ju lite längre bak i kyrkan...sorry om jag gör dig ännu mer förvirrad ;)
Linslus
Hon köpte mig den på ebay ny från US.
Jätte fin klänning du har ;)