Stenungsund 2006 Del 3
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Hej allihop!
Då var det dags igen! Den gamla tråden stängs snart av så här kommer den nya! Här är en länk till del 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1360681.html
Ungefär som på bilden fast det ska vara 5 tårtor som är lite större (ska täcka hela kubben). Kommer nog att ställa dem som en trappa med en tårta på bordet.
Detta är ju inte verklighet änn, bara en ide än så länge.
Hur går det för er med m2b kläder,har ni fixat det än?
Vad ska de ha på sig.
Nån som vet var man kan hitta snygga kostymer till bra pris?
Millo
Vi avaktar i väntan på studenterbjudandena, men det blir nog en svagt kritstreckrandig tigerkostym. Den svåra biten är vad det skall vara i halsen, ska testa kravat eller vad det nu heter annars kan det nog bli en pop-slips.
14 jan- Hemligt, Nösunds Värdshus, Orust
lisa.jagdell@hotmail.com
22 apr-Lindha, Västerlanda kyrka
06 maj-SaT, Hälleviksstrands kyrka, Magasinet i Mollösund, Prästgårdens Pensionat
fido200@hotmail.com
25 maj-Ina3 i Flatöns kyrka, Flatöns skola
carina-peter@hotmail.com
10 juni-Kat76, Hälleviksstrands kyrka
17 jun-Grönt är skönt, Hällevikstrands kyrka, Spekeröds bygdegård
johanssonskan@hotmail.com
01 juli-Millo, Bohus fästning, Odd Fellow
08 juli-2006std, Ödsmåls kyrka o bygdegård
15 juli-Esereth, vid havet på Tjörn!
15 juli-vera08, Morlanda kyrka,
julibrud2006@hotmail.com
29 juli-Olivia-06, Rönnäng
05 aug-Orustbrud,Bokenäs kyrka, kärlingesunds gård
orustbrud@hotmail.com
05 aug-gnizz, Norums kyrka, Ödsmåls bygdegård
gnizz@webaid.se
05 aug-Linslus, Morlanda kyrka, Hälleviksstrands lokal
Linslus24@spray.se
05 aug-Herman, Kungälvs kyrka,
05 aug-HeWi, Skärhamns kyrka, Tjörn
05 aug-Lady JeZz Hälleviksstrands kyrka
12 aug-Blåklocka, vid havet, Ödsmåls bygdegård
12 aug-loly, Ljungskile
19 aug-Inka77, Tjörn
26 aug-20060826,Säve kyrka, Ödsmåls bygdegård
26 aug-sept.brud-06, Stenungsunds kapell, Ljungskilegården
02 sep-Augustibrud-06,Spekeröds kyrka & bygdegård
septemberbrud@hotmail.com
09 sept- UlrikaR Röra Kyrka
14 okt-Torvan, Valla kyrka, Stenungsögården
11 nov,Jalf, Ljungs ka, Ljungskilegården
Nyårsafton 06/07 Förevigt,hemligt än så länge..
01 aug 07 Inside harmony,Hemligt plats än så länge
inside_harmony@yahoo.se
Oj va många brudar ni (vi) är i Stenungsundstrakten... själv har jag inte bokat än, försöker få ihop allt med lokal först. Blir inte förrän aug 07 iallafall.
Undrar bara vad ni tycker om Sjöstugan Myggenäs som lokal för festen? Har inte varit där sen jag själv gick i scouterna typ 20 år sen... Festen blir som sagt i augusti och vi kommer bli 55-60pers, är det nån som har bra festminnen därifrån?
kram kram
Det var någon här som sökte solist till sitt bröllop? Är lite lat och orkar inte gå bak och titta vem det var . Om du vill kan du skriva din mailadress så kan jag skicka över den till hon som ska sjunga på vårt bröllop.
fina fine, välkommen hit!
tack så mycket SaT!
Ja välkommen fina fine ;) Du får gärna skriva in dig i listan även om du ej bokat ännu. fall du har mail osv ;) Så känns du lite mer med i gänget bara du har dutt namn me även om du ej vill ha mailen där :D
Kanske skulle ta å påminna om fikat på lördag om de var några som ville komma ;)
SaT---> Jag letar också efter solist till vårt bröllop. SÅ jag är lite intresserad. Min adress: rauha78@hotmail.com