• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3
  • HeWi

UlrikaR: Jag har en kompis som läser musik på folkhöskola, läste även på gymnasiet. Sjungit en del på bröllop/begravning osv. Om du är intresserad så ska jag höra med henne!

• HeWi

Linslus: Nej, min syster gör tyvärr inte gärna tårtor längre (synd med sådan talang), hon har tröttnat ganska mycket, så att hon gör vår är endast ett undantagsfall.

• Augustibrud-06

Fina fine
    Välkommen hit!

• Augustibrud-06

Sitter här och knåpar det sista med inbjudningarna. Har ni andra skickat med ngt info blad? Jag håller på att skriva ett men vet inte riktigt vad jag ska ha med...några tips?
    Än så länge har vi med boende, vägbeskrivning, men vet inte riktigt hur jag ska formulera det om de vill ha tag på toast mastern... Blir tokig på det här snart! M2b är och kollar ishockey så där får jag ingen hjälp just nu.

• Grönt är skönt

Fina fine: Välkommen! Vad gäller Sjöstugan i Myggenäs så har jag aldrig varit där inne. Vi funderade också på den lokalen men vi blev lite avskräckta av alla båtar och asfalten runtomkring. En annan jättefin lokal som ligger vid vattnet är Talludden. Problemet där var att man var tvungen att jobba på Hydro polymers (eller kanske känna någon som jobbar där), så den lokalen fick vi tyvärr också stryka från vår lista.

• Grönt är skönt

Augustibrud: Vi har redan skickat våra inbjudningar, förklarligt kanske eftersom vi gifter oss lite tidigare än er ;). Vi valde hur som helst att inte skicka med något infoblad, vi gav bara våra kontaktuppgifter samt adressen till vår hemsida där all information finns.

• fina fine

Tack för svar "Grönt är skönt"!

Det är just asfalten jag själv också är lite orolig över... men jag har svårt att komma på något annat som ligger lika bra (nära fastlandet fast vid havet) och man får ta med egen mat och dryck! Har ni själva bestämt lokal ännu?

• UlrikaR

HeWi! Jättebra om du kan fråga din kompis om hon är intresserad. Jag har en önskelåt .....men hon kan få välja om det känns helt fel.

• insideharmony

Nu fick ja veta att ja inte kan på lörd häller å de är ju nästan ingen som sagt att de kan komma häller så ja testar att ändra till söndag i stället kl 11.00 för de verkar som att folk ej kan på lördagar. Själv ska ja resa en bit på begravning som e på fred å släckten vill att ja stannar en extra dag fick ja veta idag. så de känner ja att ja ej kan säga nej till ens för en fika ;)

Vi kan ju oxå bestämma att man kollar av här innan på sönd å säger hur man ha anmällt sig så ja slipper gå dit fall ingen kommer ;)

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 3